neděle 9. června 2013

Bomb Cosmetics - Tělové máslo Sametový ročník

O Bomb Cosmetics jste už u mě na blogu četli. Zamilovala jsem si jejich výrobky hlavně kvůli obalům (jak povrchní...), kvůli jejich britskému původu, a taky vůním. Jejich vůně jsou totiž výrazné a nejsou to takové ty obyčejné drogérkové vůně.

Dneska bych Vám ráda představila tělové máslo se hravým názvem Sametový ročník. Předem bych chtěla upozornit, že pokud si mám dát zmrzlinu, vždycky to bude čokoládová nebo vanilková. Proto mě tahle zmrzlinová vůně moc nepotěšila, jelikož voní jako zmrzlina lesní plody se smetanou. A tu bych si v životě ve zmrzlinovém stánku nedala.

Vůni jsem samozřejmě vybírala přes internet, takže jsem musela doufat, že popisek, který říká, že obsahuje cubebu a neroli bude trefný. Ono ve složení másla se tyhle položky vyskytují, ale obsazují poslední příčky. Obsahuje i hořký pomeranč, ale ten tam taky nemůžu najít.

Ale i tak mi máslo docela voní a výdrž na pokožce není taky nejhorší. Tohle mazadlo bych měla používat častěji. Je to tak sladká vůně, že když se s ní namažu, mám pocit, že minimálně týden nechci vidět sladké (samozřejmě se nic takového nikdy nekoná).
Máslo je fakt tuhé, skoro jako máslo (no, spíše jako margarín)

Myslím, že s touhle vůní jsem šlápla fakt vedle. Příště by to chtělo vychytat nějakou výstavu, kde bude mít BC svůj stánek, a kde si budu moci očichat jejich vůně. Protože máslo jinak není špatné. Vyživuje dobře, nezůstává nijak extra mastný film, ale ráno bych se s ním nenamazala. Bohužel se mi zdá, že jej spotřebuji více, než bych si přála, a proto docela rychle ubývá.

Určitě ještě nějaké mazadlo od BC vyzkouším, jen spíše tělové mléko (snad nebude spotřeba tak velká, když je to řidší), a určitě jinou vůni.

Hodnocení: 7/10

Znáte Bomb Cosmetics? Chtěli by jste od nich něco zkusit? Máte od nich nějakou super věc?

8 komentářů:

  1. Tuhle značku neznám teda vůbec, musím se informovat ty jo. Dík za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. To teda jo, už vymýšlím, co s ním udělám! :D

      Vymazat
  3. Tak já tuhle vůni naopak naprosto miluji a hodlám si ho určitě objednat v plném balení :)) Ještě jednou musím podkovat, že jsi ho se mnou swapla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač! Já nejsem na to sladké zase tolik :-)

      Vymazat
  4. Musim se přiznat, že o Bomb Cosmetics slyším poprvé. :-) Ale ty dokonale kelimky a vůně musí být taky úžasné. :-) Kde tuto kosmetiku kupuješ a jak je na tom složení? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kelímky jsou nádherné, jsem z nich nadšená. Složení není něco, z čeho bych do vzduchu skákala, ale dá se. Mrkni sem :-) Složení

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥