středa 5. června 2013

Are YOU a beauty blogger? Muhaha

Občas se musím sama sobě zasmát. Sice si nechci říkat beauty blogerka, ale přece jenom mám blog o kosmetice. Ale jak to vypadá s mojí dekorativkou? No, stručně řečeno, katastrofálně! Rozhodla jsem se teda publikovat moje "šílené" zásoby dekorativky, a tak nějak to shrnout. Sice se na dekorativku moc neorientuji, ale kamarádka mi slíbila, že mě naučí se líčit. Uvidíme jak to dopadne, snad brzo rozšířím svoje malovátka, tohle je fakt ostuda.

Jo, tohle je všechno, moje dekorativní kosmetika obsahuje celkem 9 kousků. Tuhle kopku, "bíbí" krém a jednu gelovou rtěnku od Maybelline. Měla jsem ještě lesk NYC, ale nakonec jsem ho poslala dál.

Lesk/ barva na rty Hugs&Kisses - Essence
Tak začneme u lesku na rty Hugs&Kisses. Je to hodně výrazná červená barva. Barvu na rty musím nanášet štětečkem, aplikátor je hodně nešikovný. Barva je hodně ostrá, do rtů se vpíjí. Přes lesk, který spíše jen barví musím dát vrstvu balzám, protože nepříjemně vysušuje. Výdrž samotné barvy je přes 4 hodiny.

Tužka na oči LongLasting - Essence
 Vysouvací tužka na oči v černé barvě. Barví hezky, nerozpíjí se, a vydrží docela dlouho. Rozpíjí se až po 8 hodinách, a drží i v nepříznivém počasí. Jsem s ní docela spokojená, na to moje líčení prostě stačí.

Tužka na oči - Essence
Měla by to být kalajová tužka na oči s obsahem třpytek. Vlastně byla fajn, třpytky nebyly výrazné, a psala hezky. Do té doby, než jsem jí ostrouhala. Přestala fungovat, a to úplně. Nevím, proč ji vlastně u sebe ještě skladuji. Stejně poputuje do koše.

Řasenka Sexy Pulp - Yves Rocher
Spokojenost nadevše, recenze tady.

Řasenka Super Curlacious - Avon
Řasenka se super kartáčkem. Už mám několikáté balení a taky poslední, protože zase ji zrušili. Těžko si budu hledat náhradu.

Korektor Cover Stick - Essence
Korektor, který používám vyjímečně, nemám moc problémy s pletí, většinou její nedostatky zakryje "bíbí", takže používám opravdu jen občas.

Oční stíny Trio 
No name oční stíny, které už mám několik let, podotýkám pořád tohle první balení. Vyjíměčně si na nějakou akci tročku namaluji oči, takže to vypadá, že je budu mít ještě dlouho. Nedrží nějak extra. Pokud mě někdo naučí hezky se líčit, koupím si nějaké lepší a tyhle poputují taky do koše.

Gelová rtěnka Color Sensational- Maybelline New York
V odstínu 80 - Cherry Pop. Uloveno ve výprodeji za 30Kč. Super rtěnka, kterou používám každý den. Zabarví lehce, nevysušuje. Jsem s ní naprosto spokojená a díky tomu se mi vyhlo šílenství po Color Whispers, i když jsem po nich taky pokukovala

Color Care & Foundation 4v1 - Alverde
Můj přírodní BB krém, který je prostě perfektní. Recenze je ZDE.



A to je všechno co vlastním. Ano jsem tak trochu ostuda. Ale chci to napravit. Už teď pokukuji po nějakých hezkých rtěnkách, jen se musím rozhoupat. Mám v plánu pořídit si nějakou v nude barvě a pak nějakou cihlovou červenou. 

A jak jste na tom vy? Je tu na tom někdo podobně jako já nebo bych se měla začít stydět? :D
Máte větší sbírku dekorativní kosmetiky? Je tu něco, bez čeho nemůžete žít a chtěli by jste to doporučit i takovému looserovi jako jsem já? ;)

10 komentářů:

  1. Není to tak dávno, co jsem na to byla stejně jako ty, ale jak jsem začala více pročítat blogy a pak si založila vlastní, tak se zásoby rozrostly. Ale taky to není nic závratného. Doporučit bych mohla bb krém Skin78 Hot pink, stíny a tekutá rtěnka od e.l.f., tužka na oči Essence long lasting, balzámy na rty Crazy Rumors, tužku na obočí essence s kartáčkem a teď nový lak na nehty Maybelline Colorama, který mám ze Senzaboxu.

    Celkově si myslím, že není potřeba mít věcí hodně, ale takové, které jsou dobré a fungují, takže se nemáš za co stydět:-)


    Ms. Blogger Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna po BB neprahnu, s tím od Alvrede jsem spokojená. LongLasting právě mám, a obočí si barvit nechci, mám ho dost tmavé. Ale nějaké stíny od elfu bych si pořídit mohla :-) A po balzámech Crazy Rumours toužím dlouho, takže jen je objednat:-)

      Vymazat
  2. Jsem na tom dost podobně a to mám taky blog... Mám jen pár věcí z dekorativky, ale mám je ráda, jsou osvědčené a vím, že je budu používat a dopotřebuju je. Co bych ti mohla doporučit já, tak makeup od Max Factor Facefinity All Day Flawless. Je to nej makeup a už nechci jiný. Psala jsem na něm na blogu recenzi. A ten korektor od Essence mám taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám blog a jsem na tom podobně... prostě jsem chudá studentka a nemohu si dovolit každý den kupovat nové a nové věci... ale důležité je podle mě umět si vystačit s málem a být originální :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje slova :-) Taky bych toho měla ráda mraky, ale nejde to :-)

      Vymazat
  4. Ten lips tint mám taky jenom ten růžový)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám toho....řekněme kapku více :D Ale docela se stydím. Myslím, že když je kosmetika dobře zvolená, takovéto množství určitě stačí. Já toho mám sice hodně, ale stejně to nevyužiji a nvíc to rozhodně nestihnu spotřebovat do data expirace :D Jinak....kup si pudr NYC a korektor Rimmel Perfect Match :))

    OdpovědětVymazat
  6. Rtěnka vypadá hezky :)

    Někdy mám myšlenky, že všechny svoje patlátka vyhodím a nechám si toho asi tolik, kolik máš ty... Nakonec mi naštěstí vždycky překočí zpátky :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥