středa 26. června 2013

A nezaprší...

Znáte to, jak si lidi stěžují, že je moc horko, a pak zase že je hnusně? No jo, minulý týden téměř čtyřicítky, a tento týden o více jak 20°C méně. Člověk si většinou nevybere. Já teda radši ty tropy, i když po večerech hledám kotníky, které se někam přes den schovaly, a z neustálého lítání na záchod kvůli tomu množství tekutin, co spotřebuji, si připadám jako prostatik.


Jen co jsem se o víkendu vydala na nákupy něčeho pořádně lehkého, tak aby mi bylo v těch vedrech pohodlně, se objeví mráčky, a leje jako z konve. U nás v pokoji je takové vlhko, že mi vlasy neuschnou přes noc, a papíry, které mi ležely na stole se zkroutily do ruličky. V odvlhčovači nestíhám měnit tablety, a potkankám už taky zkrepatěly pazourky(takové ty žáby na prstech, co míváte po dlouhých koupelích). 

Snad se nám počasí umoudří, abychom si mohli užívat léta. Přeji Vám slunce v duši ;-)

9 komentářů:

  1. Jo chtělo by to nějakou zlatou střední cestu :)..Mám stejný problém,že ve vedru pořád lítám na záchod, protože piju hektolitry :)
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věčný problém, nejhorší to je při cestování :D

      Vymazat
  2. Já tohle počasí nesnáším. Neustále leje a leje! :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. jojo, taky už bych to vedro chtěla zpátky, jéé ti jsou roztomilí :))

    OdpovědětVymazat
  4. ooo, ty jsou roztomilé :) jinak..také doufám, že se umoudří. v pondělí odjíždím na Rock for People, tak by mohlo být alespoň obstojně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snad bude hezky, byla by škoda, kdyby tak supr fesťák propršelo. Ať se ti tam líbí! :-)

      Vymazat
  5. Krásné potkanice :-) měla jsem dva kluky a tááák strašně se mi po nich stýská, bohužel už potkánky mít nemůžu kvůli pejskovi :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥