čtvrtek 13. června 2013

5 Things I adore (right now)

Ahoj! Sluníčko konečně ukázalo svou pravou tvář, a mohlo by snad být pár dní hezky. A ke sluníčku patří pozitivní nálada, která se vrátila i ke mě. Mám tady pro Vás článek o věcech, které zbožňuji:-) .

Všechny druhy plechovek
Jak jste si mohli všimnout, jsem úchyl na plechovkové balzámky. A jinak tomu není ani s čaji, a vším ostatním. Kdekoliv se objeví limitka nebo sada čehokoliv v plechovce, je to moje. Posledním úlovkem bylo granko v plechu.
[zdroj]

Kávu
Poctivou a kvalitní, nejlépe preso. Pokud nemám možnost presa, raději si dám turka. Den bez kávy pro mě neexistuje. Vypiju denně klidně i 4 šálky, někdy stačí jeden. Značně jsem to omezila a vyměnila kávu za čaj.
[zdroj]



Kosmetické miniaturky
Další mojí posedlostí jsou kabelkoví miláčci. Mám hrozně ráda krémy, deodoranty, parfémy a vůbec všechny malinké věci, které se krásně vejdou do kabelky a nezabírají skoro žádné místo.
Poslední mini úlovek od Marks&Spencer


Krásné letní počasí
A v neposlední řadě mě dostává krásné počasí se spoustou sluníčka, které se tady v posledních dnech objevilo. Konečně jsme se dočkali počasí, ve kterém jsou nepostradatelné šaty, sandálky (samozřejmě nepočítám ty sandále s ponožkama, které jsdou u čechů tak oblíbené), sukně a lehoučké topy. A samozřejmě taky letní grilovačky, se spoustou zeleniny a dobrého masa.

[zdroj]


Přátelé
Já vím, tohle už je ohrané, každý má rád své přátele. Ale asi na nich něco bude, ne? Najít si ty správné není lehké, a když už je člověk má, je třeba si jich vážit.

A co zbožňujete Vy?

3 komentáře:

  1. To je pěkná pětka :)..sdílím s tebou asi všechno, možná jen ty plechovky, mám ve svém okolí asi málo plechovek :D...4 presa, to jsi celkem přeborník..prý je to zdravé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt je to zdravé? To by mě zajímalo, kde ses to dozvěděla. OD pradávna panuje fáma, že káva není zdravá, že by se to prolomilo? Tak to jsou dobré zprávy :-)

      Vymazat
  2. Plechovky jsou naprosto dokonalé :P
    Jinak jsem si všimla že jsi nejspíše z Ostravy, tak se přidej k nám na FB skupinu Ostravské blogerky :) https://www.facebook.com/groups/584588908233738/
    Máš moc hezký a milý blog,
    Nicca,
    http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥