čtvrtek 30. května 2013

Yves Rocher - Pure Calmille

Ahoj! Dnes jsem tady s recenzí na tělový a pleťový krém s heřmánkem. Podle paní z obchodu tři verze, které prodávají, se neliší v ničem jiném, než v obalu. Tak doufejme, že tomu tak je.
zdroj
Já jsem si pořídila oranžovou verzi a pro Vás v giveaway, je verze modrá, tak se rychle zúčastněte, už máte jen pár dní. Krém Pure Calmille je limitovaná edice, takže chci sesmolit recenzi ještě teď, aby Vám k něčemu vůbec byla.

Co fakt nemám ráda je, když nějaký výrobek je víceúčelový. Například šampón a kondicionér v jednom, no to by mě mohlo urvat! Prostě mám pocit, že když to má plnit více funkcí, nemůže dobře zastat ani jednu. Proto jsem k tomuto výrobku byla značně skeptická. Ale krém jsem musela mít, protože tyhle obaly mě jednoduše dostaly. 

Fáze č.1
Takže jsem se rozhodla vyzkoušet něco, proti čemu jsem měla odpor už od začátku (jo, prostě nejsem normální). Začala jsem teda aplikací na obličej. Co mě potěšilo je výrazná vůně heřmánku. Opravdu dlouho ji cítím z pokožky. A jak je známo, heřmánek je bylinka uklidňující, tudíž jsem zklidnila hormon a nebylo to zas tak hrozné. S pletí mi neudělal žádné zázraky, ale taky nic nepokazil. (pozn.: Jak jsem psala v některém z minulých postů, večerní rutina je olej, takže jsem krém používala pouze ráno.) 

Fáze č.2
A když jsem viděla, že na obličeji to paseku neděla, použila jsem krém i po holení. A taky to nebylo nejhorší. Pokožka byla vláčná, krém se rychle vsákl. Netuším sice, proč jsem nepoužila obrácený postup - na těle není víceméně co zkazit, kdežto na obličeji ano.
Krém je konzistenčně hustější


Když to vezmu kolem a kolem, krém není špatný. Řadila bych ho mezi lepší průměr a docela se mi bude hodit v létě na cesty a vandry, kdy člověk cítí v batohu každý gram navíc. Možná si zajdu ještě pro jeden, kdyby náhodou, však to znáte, jen tak pro zichr, tento došel a já musela tahat dva krémy místo jednoho. Možná, že výrobky 2in1 nejsou zas tak hrozné, ale do šampónu s kondicionérem se fakt nepustím asi nikdy, leda by pršely žáby.

Hodnocení: 7/10

5 komentářů:

  1. Šampon s kondicionérem neee!!

    Ale tenhle víceúčelový krém vypadá fajn, tak zkusím štěstí i v GA :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc mě na tom zaujal pěkný obal :)..Také mám trochu nedůvěru ve výrobky 2v1 protože pak možná nesplňuje ani jednu funkci pořádně? Na druhou stranu se zabírám sci-fi myšlenkou, jak by bylo super mít v koupleně jen 1 věc, která by byla úplně na všechno :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, šampon s kondicionerem je zlo!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥