sobota 25. května 2013

Yves Rocher - malinová toaletka

Zdravím všechny! Dnes tady máme článek o toaletní vodě od Yves Rocher. Je to moje stálice, kterou si kupuji už několikáté léto, a pokud by se mě někdo zeptal, která vůně mi evokuje léto, bude to tahle vůně! 

Tahle miniaturka je skvělá! Protože se vleze do kosmetické taštičky, a během dne se můžu kdykoliv osvěžit úžasnou vůní malinové limonády. Taková ta klasická malinová limonáda, kterou si pamatujete z dětství. Na kterou vás dědeček bral po procházce do hospody, a uplácel vás jí, aby jste nic nepověděly babi a rodičům. Ta, kterou už dneska skoro nikde neseženete. A pokud jo, tak mi řekněte kde!


Pokud ji budete tak jako já tahat všude s sebou, nápisy se dříve nebo později ošoupou, a zůstane jen bílá etiketa. Což mě osobně neprudí, kdybych ji chtěla vystavovat, tak stojí na poličce.
Vůně je lehká a osvěžující, do letních dnů prostě fajn. Můžu jen doporučit, pokud nemáte rády v létě těžké vůně. Stačí stříknout v průběhu dne 3 krát vydrží (nebo když si vzpomenete :-)). A vyjde na 165 korun.

Hodnocení: 9/10

Máte oblíbené letní nebo zimní vůně? Jak jste na tom s parfémy, máte jeden oblíbený, nebo to střídáte jako ponožky?

EDIT: Bylo třeba recenzi trochu osvěžit, ale už několikáté léto je mou stálicí!

16 komentářů:

  1. Tuhle jsem zkoušela v obchodě a voní krásně! Na léto perfektní. Maliny miluju:-)

    Ms. Blogger Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ji mám a už jsem na dně s ní. To malé balení je perfektní na nošení v kabelce.

    OdpovědětVymazat
  3. Tu chci taky, ale nějak se do toho YR nemůžu dostat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro lenivce leda eshop :D

      Vymazat
    2. Už ji mááám! Akorát teda za plnou cenu! Jakto, že ji máš tak levnou? :( Vždyť je na ní puntík!

      Vymazat
    3. Ahá, ty máš jenom tu malou?

      Vymazat
    4. No, já jsem si ji vzala jen na zkoušku, a ať se mi vleze do kabelky :-)

      Vymazat
  4. O té jsem už slyšela, prý je super asi po ní také sáhnu.

    OdpovědětVymazat
  5. už jsem o ní četla, musí skvěle vonět :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle voňavku znám, používala jsem jí před lety, ale pak mi to sestra zakázala s tím, že už tu pronikavou sladkou malinu nemůže ani cítit :D, ale za mě vážně pěkná vůně. Teď používám už spoustu let její vanilkovou sestru :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pcha, to by mě asi naštvalo, kdyby mi to někdo zakázal :D Jo, ta vanilka voní hezky, ale já bych si připadala jako cukrátko. Ke mě to prostě nesedí :-)

      Vymazat
  7. Měli i jiné vůně? Hrozně se mi líbí kvůli té velikosti, která je akorát do kabelky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, viděla jsem tam ještě vanilku. Ale měli by mít i nabídku co je na webu, takže kokos a ostružina. Jak jsem zjistila, mají snad všechen sortiment, jen schovaný v šuplících :-)

      Vymazat
  8. miluji ZR uz jen kvuli tomu, jak jejich produkty krasne voni :)

    blog she.is.the.one

    shop mignon mignon

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥