sobota 11. května 2013

TOP 5 za 1/3 roku 2013

Ahoj! Ráda bych se s Vámi podělila o pár kosmetických věcí, které mi usnadňují život, a tento rok jsou mými oblíbenci. Samozřejmě se tyto věci často mění, podle toho, co zrovna zkouším nebo jaký mám zrovna stav pokožky. Každopádně mými oblíbenci za 1/3 roku 2013 vyhlašuji tyto vítěze:
1. BIO karité balzám Atopikderm - Saloos
Jak jsem již psala v recenzi ZDE, je to univerzální pomocník a léčitel lupénky (alespoň těch lehčích forem), je vhodný na zvrdlé lokty, a hlavně krásné voní po bylinkách☺.
2. Color&Care Foundation - Alverde
V podstatě je to takové přírodní "bíbíčko", se kterým jsem velmi spokojená, jak s krycími vlastnostmi, tak s výživou papule. Recenze už taky proběhla a to TADY.
3. Tělové mléko Tropical - Nonique
Mám doma několik rozpatlaných tělových mlék, ale tohle používám nejčastěji, už jen kvůli snadné aplikaci (ta správná konzistence tělového mazadla), a hlavně kvůli neuvěřitelné vůni po banánech. Více se o něm můžete dočíst TADY.
4.Obličejový olej Alipia - Karel Hadek
Už jsem téměř u konce tohoto perfektního obličejového oleje, který jsem používala jak na noc, tak přes den, pokud jsem nepoužívala make-up (tudíž pro dny stávené doma :D). Není to moje ani první, ani poslední lahvička. Více info je TADY.
5. Laky na nehty Stars - Gabriella Salvete
Jo, tak tohle vůbec nebyl od GS špatný tah. Skvělý lak, s ještě lepší výdrží a dokonalýma barvama. Vlastním  odstíny Mystero Grey a Intense Coral a nikdy se nemůžu rozhodnout, který si zrovna na nehty dám. Od té doby, co jsem si je pořídila, jsem na nehtech neměla jiné laky. Pořád se na ruce musím dívat, jak jsou krásné, a na sluníčku dvojnásobně, jelikož se pokaždé lesknou tak trochu jinak. Odlakovávají se trochu hůře než klasické laky, ale není to žádná hrůza. Co mě doopravdy mrzí je to, že je to pouze limitka, a pravděpodobně během chvíle nebudou k dostání.

A co jste si za poslední dobu oblíbily (li - ale pochybuji, že se zde vyskytují muži) Vy? Máte něco, co stojí za zmínku?


9 komentářů:

  1. Všechny tvé výrobky jsou pro mě novinka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky tobě uvažuji o koupi Saloosu (protože občas trpím na ekzém) a pak mě zaujaly laky GS, takže bych si s jejich nákupem asi měla pospíšit, že :)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No určitě:-), protože kdo zaváhá, nebere:-) To je hezké, že máš chuť vyzkoušet Saloos díky mě, to mi děláš radost:-)

      Vymazat
  3. Ten lak je krásnej, u nás už nebyli když jsem si pro něj šla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, třeba ještě doplní zásoby:-)

      Vymazat
  4. GS laky byly v mých oblíbeých dorgérklách vyprodané a neměla jsem náladu je hledat někde jinde :D No a Nonique už toužím vyzkoušet dlouho :) Oblíbila jsem si bronzové color tattoo a bronzer od značky cosm'etika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cosm'etika mě hrozně láská, doufám, že bude recenze :-) Ale na používámní bronzerů jsem si ještě nenavykla, takže bych šla spíše do pudru.

      Vymazat
  5. Ten bio karité mám taky :)
    Zvu tě na Primark-Giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥