úterý 7. května 2013

Physiomer a Saloos nosní balzám aneb pomocníci všech alergiků

Ahoj! Pro nás alergiky běží sezóna v  plném proudu, květinky a všechno to svinstvo už kvete, a můj nos se červená a štípe. Bohužel moje alergie jsou tak silné, že opravdu každý den musím sníst alespoň půlku Zodaku, což se nelíbí mému přesvědčení co-nejvíce-přírodních-přípravků. Ale snažím se alespoň používat ostatní přípravky tak nějak z přírody. Jo, kdybyste náhodou věděli o něčem jako je Zodac, jen v přírodním, šup sem s tím.

zdroj: http://www.physiomer.cz/img/v-physiomer-gentle-jet.jpg
Takže když už je alergie tak šílená, že dýchám jen pusou, naučila jsem se používat Physiomer. Je to nosní sprej, který je 100% přírodní a tím pádem neleptá sliznice. Věděli jste, že na klasickém nosním spreji můžete být závislá? Když jsem se to dočetla, nechápala jsem, jak se to projevuje. A dodnes jsem na to nepřišla.
Tento na obrázku je součástí mého nočního stolku, ale existuje i menší, cestovní balení.


Další, co mi pomáhá, je nosní balzám od Saloosu. Opět, přírodní od shora až dolů. Nosní balzám používám na mazání přímo do nosu a umí to, že zklidňuje sliznici, hojí ji, a mě se zdá, že i trošku uvolňuje dýchací cesty. A když už mám nos ve fakt hrozném stavu, regeneruje olupující se šupinky pod nosem. Když si občas doma zapomenu mazadlo na lokty, neváhám, a používám tohle.

Taky jste alergičtí na něco nebo někoho? Co máte vy za vychytávky, jak se zbavit rýmy a dalších příznaků?

7 komentářů:

  1. Právě tenhle balzám by se mi hodil, když mám odřený nos, dík za typ :).

    OdpovědětVymazat
  2. Normálně mám poslední dva roky přes léto trochu rýmu, ale spíš mám alergii na pár lidí...

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde probíhá soutěž : http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html

    Potěší mě když se zúčastníš :)

    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo alergie na lidi je nejhorší, a nepomůžou ani zázračné přípravky :-)

      Vymazat
  3. já asi mám alergii ale začéínám u toho slzet.

    OdpovědětVymazat
  4. V ČR jsem alergii měla jen na plíseň (kam sem přišla, tam jsem ji poznala :/ ), ale po 3 týdnech v UK se mi příšerně alergie rozjela, prášky z domu, které mi proti plísni účinkovali, tady vůbec nezabírali. V obchodě sem si teda něco koupila, jakžtakž to pomohlo, ale taky nic moc a pak sem objevila dost drahý balzám Hay Max (5ml za 7 liber). Koupila jsem si vůni Aloe Vera, měli ještě Pure, ale ten byl ještě o libru dražší(?), ale balzámek stejně nijak nevoní. Maže se pod nos a má zabraňovat vniknutí pylu a ostatních alergenů do těla. Od té doby co ho používám si kýchnu tak 4x denně. Takže teď si léčím odřený nos Zázračným kelímkem od Oriflame (doslova je zázračný!)a pak si pod nosní dírky namažu trošku téhle parádky a je to :) Jsem s ním spokojená až na půdu, nechápu jak to funguje, ale pyšní se nápisem: Organic, Grug-Free Pollen Barrier, tak se nebojím to používat. Až zjistím jak se tady posílají balíčky, tak ti ho pošlu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo zo je zajímavé ten přípravek proti vniknutí pylu do nosu. Nám se teď taky objevila plíseň, takže lítám se savem(bleee). No jo, UK je vlhkost téměř stoprocentní, takže tam plísně bují.

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥