pondělí 27. května 2013

New in May

Ahoj! Měsíc je skoro u konce, proto můžu uveřejnit nějaké nové věci, které jsem si pořídila. Co mi přijde jako hrozná věc, že jsem si za poslední dva měsíce nekoupila nic nového na sebe. Ale mám plán jak to dohnat! :D Kompletuju wishlisty na různých zahraničních eshopech a příští měsíc se to změní. (Snad, pokud nebude potřeba koupit ještě nějaké věci do nového bytu). Ano, v obchodech s doplňky do domácnosti jsem tento měsíc utratila největší částku, ale přece nebudu v novém bytě bez otvíráku na vína, že jo.

Tak a konečně se dostáváme k novinkám, které jsem si pořídila.
První nákup v měsíci jsem dělala v Yves Rocher.
1. Toaletní voda s vůní maliny recenze již proběhla a to tady. Stala se mým oblíbencem
2. Malinový sprcháč - abych se mi nehádaly vůně, ale odložila jsem jej na cesty, malé balení k nezaplacení
3. Deodorant Levandule - zatím jsem s ním docela spokojená
4. Tělový a pleťový krém Pure Calmille - zakoupeny dva výrobky, lišící se pouze barvou obalu (alespoň paní v obchodě říkala, že jiný rozdíl mezí nimi není) - jeden pro mě, druhý pro Vás v giveaway
Jak jsem psala nedávno kondicionérem jsem byla zklamaná, ale masku jsem od Alterra jsem si koupila, abych jejich vlasové výrobky mohla zavrhnout nebo zkoušet dále.
A jako poslední věc jsem si pořídila vlasový olej Alverde. Je mandlový a mandličky já můžu. Jsem zvědavá na účinky. Na léto se mi určitě bude hodit, kdy jsou vlasy od sluníčka poškozené a vysušené.

Myslím, že za tento měsíc to nebylo nějaké velké utrácení, vždycky strašně ráda čtu new in u blogerek, které mají mnohem větší úchylku, a jejich nákupy se musí počítat v desítkách. Uklidňuje mě to. Teď stíhám spotřebovávat skoro všechno a kupuji jenom věci, které jsou opravdu "nezbytné". Ovšem jsou měsíce, kdy má někdo nějakou limitku, a já nejsem schopna odolat.

Máte nějaké nové úlovky, o kterých je třeba se pochlubit?



7 komentářů:

  1. Nejlepší je ta malina voňavka i gel..je to moje nostalgie..že bych si jí zase pořídila :)?
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen do toho na oživení vzpomínek :-)

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá, co budeš říkat na tu masku Alterra . Osobně jsem s ní fakt spokojená :))Jinak já si od příjezdu z UK nic nekupovala. SNažím se trochu šetřit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky snažím šetřit, a vidíš jak mi to jde :D:D Taky jsem na ni zvědavá :-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥