čtvrtek 9. května 2013

Májová giveaway

Ahoj! Tak je tady další, v pořadí druhá giveaway na mém blogu. Prozatím se mi nepodařilo sehnat nikoho, kdo by chtěl do mých soutěží přispívat nějakými dárky, takže jsem sama sobě si sponzorem ☺.
Výherce bude jeden a vyhraje:
1) Yves Rocher - Pure Calmille - Jemný hydratační krém na tělo a obličej
[zdroj: http://www.yves-rocher.cz/jemny_hydratacni_krem_na_oblicej_a_telo_-_oranzove_kvety ]

2) Lush - Ponche (ano, znovu je v placu sprcháč Ponche, tady aspoň jde vidět, jaký jsem sysel)

3) + malé kosmetické překvapení :-)

Podmínky:
1) být čtenářem přes GFC nebo přes Blog Lovin (novinka☺)
2) napsat vtipnou historku, která se Vám někdy přihodila nejlépe na téma "Máj - lásky čas", ale téma není povinné
3) kdo bude sdílet tuhle giveaway (kdekoliv, FB, jeho blog...) může dopsat další komentář se zkopírovanou     story ☺( +samozřejmě link na stránku, kde jste sdíleli)

Tak Vám přeji hodně štěstí. Soutěž ukončíme někdy začátkem června, předpokládám, že 3.6. Výherce vyberu já, podle příběhu. Vyberu více příběhů, které se mi budou líbit, a z nich vylosuji "papírkovou" metodou.


31 komentářů:

  1. Sleduji přes GFC :) Jéjda, žádné vtipné historky nemám :D Květen moc jako "lásky čas" nevnímám, asi to bude tím, že jsem nezadaná.
    Email chceš taky vědět? :D indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám z 1.5.jen jeden trapas když jsem se s přítelem líbala pod stromem tak na nás divnej chlápek volal jestli nám nevadí,že to není třešeň
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. GFC:Yoko Nguyen
    Před 1. májem jsme ve škole pořádali akci, kde kdo chtěl tak mohl napsat někomu ve škole zamilovaný dopis. Mohlo to být anonymní, tak jsem nezaváhala a napsala to mému idolu. Nepodepsala jsem se, tudíž jsem doufala, že nepozná kdo to psal. Chyba lávky. Moje kamarádka se s nim moc dobře znala(což jsem nevěděla) a řekla to..a trapas byl na světě ..
    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Normálně mě žádná historka nenapadá, mně se totiž moc vtiných věcí neděje :D akorát letos, když mě přítel tahal prvního pod třešeň jsem byla vyjevená, co jako blbne... zapomněla jsem že je 1. května :D
    bierova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. GFC: Delinka Olbrichová
    Teda já nemám ani vtipnou historku jako spíš milou, nevěřila bych že i takoví chlapi jsou. Bohužel se to netýká toho mého =D Když jsem šla 1. máje na tramvaj prošel kolem mě chlap s utrženou větví třešně sakury. Koukala jsem na něj jako na výjev, jeho přítelkyně musela mít radost. Docela jsem se nad tím usmála. Ale neusmívala jsem se už když jsem později odpoledne potkala ženu s třešňovou větví. To jako vážně dámy? =D =D
    deli.olbrichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já bohužel uschla, tak nemám žádnou historku z 1. máje :D. Ale můžu říct nějaký jinou historku: Jednou jsem šla do obchodu a kupovala sem tam brambůrky no a najednou jsem uviděla kamarádku a my jsme měli domluvený filmový večer u ní ( proto sem ty brambůrky kupovala) no a já si neuvědomila, že je nemám zaplacené a dávala sem jí to do kabele at to vezme k sobě :D . Prodavačka se na mě divně koukala a pak mi to došlo, že sem je ještě nezaplatila :D.
    odvorakova.skola@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Deni Hartmannová
    Já žádnou vtipnou historku nemám, protože jsem dlouhodobě sama:D
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. nevzpomínám si na žádnou vtipnou historku... jen bylo vtipné, když si můj přítel vzal do obchodu roztrhlou košili a pak se to snažil ukrýt
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. mail- makca.sevelova@gmail.com

    Jelikož asi posledních pás let na 1. máje usychám, ten letošní byl teda něco. Když jsme se já a můj jeden z nejlepších kamarádů naštvali a řekli jsme si, že na 1. máje uděláme párty, prostě abychom doma nebrečeli, že nikoho nemáme. Párty měla být o 8 lidech. Jenže z obří párty, kterou zmíněný kamarád připravoval, byla nakonec romantická večeře, kterou na mě ten "kamarád" nastražil. Velice se omlouval a nakonec z něj vylezlo, že už několik roků se mu líbím. V té chvíli jsem chytla takový afektovaný záchvat. Lištila jsem mu takovou, že skoro spadl. Utekla jsem domů a byla děsně naštvaná. Po tom, co jsem se vyplakala (stejně jsem na 1. máje brečela) jsem za ním šla. Omluvila jsem se mu, promluvili jsem si. Nakonec jsme se usmířili, a jsem s ním až do dnes, ale už ne jako kamarádka. :D

    OdpovědětVymazat
  10. http://margiesfunworld.blogspot.cz/2013/05/httpcrazygingersdiary.html
    sdílím :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mne sa žiadny trapas ešte nestal k tejto téme, pretože som si lásku ešte nezažila =D.
    Dám pre istotu email baska008@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji jako Mia ( mariepajerova@gmail.com )
    No, když jsme asi před třemi lety s přítelem "slavili" první máj, tak jsme si vyšli na procházku do přírody. Došli jsme k takovému rybníčku a u něho kvetl nějaký pěkný strom, tak jsme se začali líbat a v tom okamžiku nám do toho začali kvákat hrozně nahlas žáby, tak jsme se tomu oba dva museli smát :)

    OdpovědětVymazat
  13. hlavackova.katerina@gmail.com
    Já k tématu moc nemám, ale trošku takový trapásek. Jednou jsem měla šaty bez ramínek, ale samozřejmě jsem pod nimi něco měla. No moc platné mi to nebylo. Když jsem šla třídou, kamarádka mi ty šaty stáhla až do pasu. Před učitelem.Ten se na mě dost divně koukl a tak jako řekl "jejda". Ještě ke všemu stál v otevřených dveřích, takže mě viděla i celá chodba ;D Takže celkem vtipné :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tak na téma máj nic nemám ale jinou,je to spíš trapas,ale dneska se tomu směju,takže je to vlastne i taková legrační historka.Jednou v létě jsem šla s kamarádkami na koupák,všude pěný kluci žejo tak toho s emusí využít..vyvalili sme se teda na deku a že se budem opalovat a z pod slunečních brýlí sledovat ta ypekný kluky =D..no a jak se tka rozhližím tak zjistim že sem si jaksi špatne oholila nohy..ale kdyby mi tam zustal jeden chloupek tak je tojedno žejo,ale ja zapomela na celej pruh =D a jelikožý mám celkem tmavé chlupy a trochu ty nohy flákám pokud nemusím nutne do sukýnek a kratas holit v lete je to však nutnost tak na to kašlu..no takže sem zbytek dne sedela zamotaná v ručníku a doufala že si toho nikdo nevšimne.:)

    Jinak sleduji přes gfc jako jananulka.9@seznam.cz (janulka.9),ale v případe vyhry bych prosila ozvat se na e-mail.:)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduju přes bloglovin (mám ho radši)
    email: alenaperni@centrum.cz

    Historka? Nevím jak moc to je teda vtipné...

    Strašně se mi tradice prvomájového líbání pod rozkvetlým stromem líbí, ale většinou se to tak nějak blbě sešlo, že jsem se s přítelem na prvního května neviděli (každý bydlíme jinde, každý jsme studoval v jiném městě), takže když to některý rok vypadá aspoň trochu nadějně, udělám pro to co se dá :) Letos jsem se takhle vracela z pálení čarodějnic (bylo okolo půl druhé ráno) a najednou přede mnou stojí krásná třešeň (ok, nebyl úplně přede mnou, ale za plotem na něčí zahradě), neodolala jsem a ulomila si větvičku. Druhý den se hodila - můj nejmilejší mě opravdu políbil pod rozkvetlou třešní, i když to bylo u něj doma, kde jsme se celý den váleli oba s pěkně otravnou alergií...

    OdpovědětVymazat
  16. sleduji přes gfc, radka.vackova5@gmail.com

    historka: jednou jsem takhle dostala zánět močáku a jelikož jsem byla v brně 1. rok, tak jsem tu neměla (pořád nemám) doktora. Jela jsem proto na pohotovost do úrazovky. Ale jak to tak u zánětu močáku bývá, tak jsem potřebovala hrozně čůrat a taky jsem šla.
    Za chvilku pro mě přišla sestra a vešla jsem do ordinace. Dotorka mě vyzvala abych se vyčůrala do baňky na toaletě v té ordinaci. Když jsem jim řekla že jsem právě byla a že už nepotřebuju, tak mi dali obyčejný kelímek a poslali mě zase na chodbu. No a nevim proč jsem si to vyložila jako že se mám z toho kelímku pořádně napít- na chodbě byl kohoutek na vodu (moje myšlenkový pochody 1. u zánětu močáku se má pít a za 2. jsem jim řekla, že jsem vyčůraná = už nemám dost zdroje :D). No tak jsem z toho glohnila a glohnila (lidi na mě koukali jak na vola ) a pak přijdu do tý ordinace a vracím sestře právě dopitý kelímek od vody.... "Vy to ještě nemáte?" :D


    OdpovědětVymazat
  17. sleduju :)
    kaci.ticha@seznam.cz
    jedna moje kamarádka byla hrozně zamilovaná do mojeho kámoše a pořád mě přemlouvala ať jí ho nějak dohodím. Já sem se ale do toho nechtěla moc plést tak sem jí řekla, že ho má nějak dostat sama (já když se do něčeho pletu tak to někdy nedopadne dobře :D) Za týden byl 1.Máj a ona že ho nějak dostane ten den. Rozhodla se že mu napíše anonymní dopis. Den předtím sme seděly venku a ona tam začala recitovat: Byl 1.máj lásky čas, a místo hrdliččin řekla Jakubův zval ku lásce hlas, atd. :DD No a samozřejmě kdo nešel okolo? :D samozřejmě Jakub :D celou dobu to poslouchal a díval se jak tam chodí a říká to jak v divadle :D Když skončila tak Jakub začal tleskat, ona se otočila, zrudla a utekla :D

    OdpovědětVymazat
  18. Raz sme sa s kamoškou o čomsi bavili a jedna z nás povedala, že mám doma Kamasutru ale bolo to úplne vytrhnuté z kontextu a nejaká tetka nás počula
    strakovmaa@gmail.com

    a pozývam ťa na svoju GA - http://books-mylife.blogspot.sk/2013/05/polrocna-sutaz.html

    OdpovědětVymazat
  19. Na 1. máj mně dal na ulici pusu úplně cizí kluk :D
    alicebee100@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Zaujímavú alebo vtipnú story na tému máj lásky čas nemám, kedže som nikdy nebola zamilovaná, ale ľúbim svoju maminku, ktorá má dnes sviatok :*
    nikatoth@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Předminulý rok, na prvního máje jsme se s kamarádkou domluvily, že půjdeme do kina. Obě nezadané, ideální místo si někoho najít. Den předtím jsem si koupila krásnou novou bundu v obchodu New Yorker, koženou s kovovým zdobením. Večer před kinem jsem strávila spoustu času malováním a tak dále, však to znáte. Kino proběhlo v pohodě a když jsem se s velkou parádou vyvalily ven, šly jsme za kluky kteří se nám líbily. Byla už tma a my šly trávou aby jsme si to zkrátily. Osudový moment byl, když mi noha nedopatřením zůstala za obrubníkem a já ztratila rovnováhu, ještě jsem udělala asi dva potácivé kroky směrem k přechodu přes silnici který byl před námi a pak plesk. Ležela jsem jak palačinka na přechodu pro chodce i ve své krásné nové bundě. Kluci se otočili, chytili nenávratný výbuch smíchu a já špinavá a zedřená ležela na zemi a koukala kolem sebe. Kamarádka se zeptala: Dobrý? odpověděla jsem naštvaně že to fakt dobré není, zvedla jsem se a proběhla kolem kluků směrem k Tescu, abych si na záchodech zkontrolovala škody. Některý z kluků zakřičel: Být Tebou neběhám, nezvládáš ani chůzi. Zrudla jsem uplně jak čerstvé rajče. Od té doby si nehraju na frajerku v nových bundách. Mohlo by se mi to vymstít. :)
    Sleduji přes GFC :)
    polisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. SDÍLÍM PŘES GFC ! :)
    Předminulý rok, na prvního máje jsme se s kamarádkou domluvily, že půjdeme do kina. Obě nezadané, ideální místo si někoho najít. Den předtím jsem si koupila krásnou novou bundu v obchodu New Yorker, koženou s kovovým zdobením. Večer před kinem jsem strávila spoustu času malováním a tak dále, však to znáte. Kino proběhlo v pohodě a když jsem se s velkou parádou vyvalily ven, šly jsme za kluky kteří se nám líbily. Byla už tma a my šly trávou aby jsme si to zkrátily. Osudový moment byl, když mi noha nedopatřením zůstala za obrubníkem a já ztratila rovnováhu, ještě jsem udělala asi dva potácivé kroky směrem k přechodu přes silnici který byl před námi a pak plesk. Ležela jsem jak palačinka na přechodu pro chodce i ve své krásné nové bundě. Kluci se otočili, chytili nenávratný výbuch smíchu a já špinavá a zedřená ležela na zemi a koukala kolem sebe. Kamarádka se zeptala: Dobrý? odpověděla jsem naštvaně že to fakt dobré není, zvedla jsem se a proběhla kolem kluků směrem k Tescu, abych si na záchodech zkontrolovala škody. Některý z kluků zakřičel: Být Tebou neběhám, nezvládáš ani chůzi. Zrudla jsem uplně jak čerstvé rajče. Od té doby si nehraju na frajerku v nových bundách. Mohlo by se mi to vymstít. :)
    Sleduji a přes GFC :)
    polisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Bohužel žádnou historku nemám, sice mám přítele, ale ho to moc nebere.. nechává mě pravidelně každý rok uschnout :D
    amanda.02@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. No moje historka je trošku peprná, ale je 100% májová :-) No minulý rok na konci května jsme si udělali s přítelem výlet na kolech kolem řeky, no a když jsme se vraceli zpět domů, tak jme si udělali malou zajížďku na louku no a tam jsme se začali milovat, když v tom se z jednoho křoví vynořil kůň s paní na hřbetě :D paní koníka začala pobízet, aby té trapné situaci co nejrychleji ujela :D myslím si, že paní z nás měla asi menší šok :D

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. ja mam historku s babkinym psom Maxom
    Minuly rok v maji som sa s nim hrala na zahrade, mal svoju oblubehu hracku- plysovu kacku. Po pol hodine hrania to zacinalo vyzerat na dazd a tak som zavola Maxa domov. Isiel a jeho kacicka osatal vonku. Potom som sa ho spytala ci ju chce nechat zmoknut a ony vymyslenik ju posunul pod strom. Tak jeho oblubena kacicka prezila burku, ktora sa potom z toho dazda vyklula :D.
    sofia.gumanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Hahaa, zadnou nemam ... mozna jen, ze 1. Máje ignoruji .. ale uplně :D
    Lucy B
    L.Bros@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Super giveaway. Ráda se zúčastním. Sleduju jako Dullsinea.
    Bohužel mě ale žádná vtipná historka nenapadá :( Ale můžu ti říct vtip :D :D Přijde zajíc k hadovi a říká :" Hade, už se nezlobíš, že jsem se ti smál, že nemáš nohy?" A Had:" Ne ne, nezlobím." Zajíc:" Tak to je dobře, tak ruku na to." :D :D

    OdpovědětVymazat
  28. Nevím, jestli bude má historka vtipná, spíš je to taková ta holčičí trapnost :)

    Stalo se to sice v páté třídě, ale pamatuju si to dodnes :) Dva roky jsem byla zakoukaná do jednoho kluka, já jsem se mu prý taky líbila; no jako dítě jsem byla ohromně stydlivá a on taky, takže náš vztah byl čistě kamarádský a jenom jsem si doma tajně představovala, jakou bychom měli svatbu O:-)
    Na prvního máje si to hroozně nenápadně šinul okolo zdi s malou kytičkou, tak se moje duše tetelila a těšila jsem se, jak si odpoledne padneme do náruče a dostanu svou první hubičku. Ten prevít však zakotvil o lavici před tou mojí a kytičku položil pod ni (pod lavici, jak se dávají sešity)!! No ve mně by krve nedořezal. Utíkala jsem rychle pro kamarádku, která v oné lavici seděla - ta o mé "lásce" věděla a byla na kluka fakt naštvaná! (Tady se pozná dobrá kámo...) Šla, kytičku mu vrátila, já je nenááápadně sledovala, načež on celý zrudl a vysvětlil, že jí květinu posílá Honza z vedlejší třídy... Milé :) A trochu vtipné a úsměvné, když na to teď vzpomínám :)

    Nicméně, s chlapcem to nijak nedopadlo, opravdu jsme byli oba dva moc velcí stydlouni ;)

    pakoshka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Sledujem cez GFC ako Angelity A. :)
    Spomínam na nejakú story...hmm napadá mi jedine zopár z mojich detských čias. Chodila som asi do 1. ročníka a páčila som sa 2 spolužiakom. Doteraz nechápem prečo som bola taká čudná ale viem, že keď mi na základe otázky pána učiteľa, či niekoho ľúbime povedali, že oni ľúbia mňa rozplakala som sa a utiekla som z triedy :D Dni v škole po tomto "incidente" som k tým spolužiakom bola taká zlá, odmeraná, vyhýbala som sa im, zhnusene sa tvárila a nerozprávala s nimi až mi nakoniec jeden z nich povedal, že sa mu už nepáčim a ja som bola znova šťastná :D Keď si na to spomeniem vždy sa chytím za hlavu lebo teraz by som to rozhodne tak neurobila ale tešila sa že sa niekomu páčim :D

    angelity.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. 2. komentár - zdieľam na mojom blogu www.just-angelity.blogspot.sk vpravo dole pod nádpisom Giveaways na blogoch je aj odkaz na túto tvoju giveaway :)

    Spomínam na nejakú story...hmm napadá mi jedine zopár z mojich detských čias. Chodila som asi do 1. ročníka a páčila som sa 2 spolužiakom. Doteraz nechápem prečo som bola taká čudná ale viem, že keď mi na základe otázky pána učiteľa, či niekoho ľúbime povedali, že oni ľúbia mňa rozplakala som sa a utiekla som z triedy :D Dni v škole po tomto "incidente" som k tým spolužiakom bola taká zlá, odmeraná, vyhýbala som sa im, zhnusene sa tvárila a nerozprávala s nimi až mi nakoniec jeden z nich povedal, že sa mu už nepáčim a ja som bola znova šťastná :D Keď si na to spomeniem vždy sa chytím za hlavu lebo teraz by som to rozhodne tak neurobila ale tešila sa že sa niekomu páčim :D

    angelity.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ja som sa totálne strápnila na maturite, keď som sa učiteľky vysvetľujúcej ,i moje zadanie spýtala, to si z týchto troch tém môžem vybrať? Lebo to bolo označené a,b,c a ja blbá som si myslela, že mi ešte na výber dávajú a ona nie to musíš všetko :D NIč z mája nemám..
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥