neděle 12. května 2013

Lush - Love Lettuce (Zelinka)

Zdravím Vás! Dnešní den je opravdu hodně ospalý a upršený. Ideální doba pro to, abych udělala něco pro svůj obličej. Proto jsem tady s čerstvou maskou od Lushe.
Jestli jste se s nimi někdy setkali, určitě víte, že jsou vyráběny z čerstvého ovoce, bylinek, vloček a podobných složek, které jsou vesměs jedlé. Já jsem se do čerstvým masek zamilovala. 
Před časem jsem zkoušela nějaké jiné masky, většinou od Baley, a bylo to utrpení. Na obličeji mě hrozně pálily, a navíc jsem si po nich musela mazat celý den obličej obličejovým olejem od Hadka, a pořád byla pleť nějak vysušená. Takže už bych do nich nikdy nešla, i když nestojí moc peněz (stejně jsem druhou část balíčku vyhodila). 
Love lettuce je maska především levandulová. Nelíbí se mi český překlad Zelinka, je to hodně vytržené z kontextu. Bohužel jsem masku nestihla nafotit, takže s omluvou přidávám originální foto od Lushe.
[zdroj: http://www.lushcz.cz/e-shop/produkt/20428-love-lettuce.html?katID=83]
Významnými složkami masky je již zmiňovaná levandule (Levandulová silice), gel z agar agaru, med, a potom mandlový olej, mandlové skořápky a mleté mandle. Voní čistou levandulí, zbytek jsem z ní prostě necítila (dobrá, netuším jak voní agar agar :D). 
Maska se nanáší na deset minut, já ji občas nechávám déle, ať se můžu nabažit té skvělé vůně. Při smývání jdou cítit skořápky mandle, ale není to hrubý peeling, zato dokážou zmírnit černé tečky. Pleť je pak hezky vyhlazená, čistá a není třeba nějakého šíleného mazání. Já si přesto na pleť nanáším dvě kapky levandulového oleje od Saloosu, a můžu čichat dále☺.
Je doporučeno odebírat masku špachtličkou, a nevydrží déle než měsíc (já jsem bohužel zbyteček našla plesnivý, což mi bylo moc líto). Skladují se v ledničce, protože neobsahují konzervanty. Příště si kousek oddělím a dám zamrazit, jako jsem to udělala s druhou maskou, kterou jsem si pořizovala zároveň se Zelinkou.
Tahle maska je prostě poklad, a budu si dělat další objednávku rychle před létem, jelikož v létě neposílají masky poštou, aby se nezkazily cestou.
Hodnocení: 10/10

PS: Za 5 kelímků od Lushích výrobků si můžete na prodejně vybrat jednu čerstvou masku, dle Vašeho výběru, takže hurá vyměňovat kelímky!

A co Vy, jak se staráte o obličej? Máte nějakou oblíbenou masku? Zkoušeli už jste čerstvé masky od Lushe?

3 komentáře:

  1. Musím už teď ten LUSH skusit!!

    OdpovědětVymazat
  2. Bála bych se té levandule. Já to raděj nebudu riskovat a zůstanu u své oblíbené Lushí masky MAsk of Magnaminty :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupodivu jako velký milovník Lushe jsem ještě Mask of Magnamity nezkusila. Ale chápu, že tvoje alergie na kytky ti brání vyzkoušení :-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥