pátek 3. května 2013

Lush - Ginger Lotion

Ahoj všem! Dnešní článek bude o zázvorovém tělovém mléku od Lushe. Zázvor zbožňuji v jakékoliv podobě, od zázvorového čaje, přes hokusy pokusy se zázvorem v kuchyni, až po zázvorové sušenky. Nebo spíše perníčky. Od malička je babička pekla na Vánoce, a nikdy se na Vánoce nedaly jíst, byly moc tvrdé, takže jsme je chroupali a lámali si na nich mléčňáky. Tyhle perníčky byly vždycky k jídlu až po novém roce, a každý rok babička slibovala, že je příští rok upeče už v říjnu, aby na Vánoce byly tak akorát.
Tohle tělové mléko patří do UK Retra už nějaký ten pátek. Mléko je spíše hustší, tak aby bylo dobře aplikovatelné z kelímku. Jsem fanda kelímků od Lushe, protože si za 5 kelímků můžete vyzvednout na prodejně čerstvou masku, a to se vyplatí!
Další věcí, která mě na Ginger Lotion fascinuje je složení. Vodu v něm nenajdete a i když je tam nacpaný metylparaben a propylparaben, jsou až na posledním místě. Je fakt, že bez těchto přídavků se obejde málokterá firma, a jsou ve výrobcích kvůli trvanlivosti. Na prvních místech se objevuje nálev Ylang Ylang, nálev ze zázvoru, mandlový olej a kakaové máslo.
Mléko se dobře roztírá, krásně se vsakuje a dlouho voní z pokožky. Když si jej na sebe namažu před spaním, ráno jde pořád cítit z kůže, a druhý večer ho cítím i z peřin ☺. Jednu dobu jsem jej používala i místo krému na ruce a posloužil taky dobře. Ale ta vůně. To je něco. Vyzrálá vůně zázvoru. Ale nic pro milovníky sladkých vůní, více jde cítit kořen ze zázvoru, než zázvorky ☺
Hodnocení: 9/10 (přece jenom je Lush brán jako přírodní značka a ty parabeny si mohli odpustit)

PS: Opravdu se moc omlouvám za ty hrozně nekvalitní fotky!

A co vy a Lush? Máte od nich nějaká oblíbená tělová mléka nebo jiná "mazadla"?


A jen tak mimochodem, TADY je krásná giveaway o balzámky na rty v retro plechovkách :-)


4 komentáře:

  1. Od Lush žádné mazadlo ještě nevlastním, ale tohle mě zaujalo, protože hodně sladké vůně mám ráda :). Docela jsi mě navnadila ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee to jsem Tě nechtěla zmást, ono není právě moc sladké. Ty jsi přeci vanilko-milec :-)

      Vymazat
    2. jj :)..aha, musí to být hodně sladké, abych vůbec uvažovala o koupi :p

      Vymazat
  2. Já teda zázvor nenávidím, takže asi nic pro mě)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥