úterý 28. května 2013

Levandulová dvojka od Saloosu

Součástí mojí každodenní rutiny se staly dva levandulové oleje. Je to pleťový levandulový olej, který jsem "swapla" s milou Ann, a hydrofilní odličovací levandulový olej, oba od přírodní a české firmy Saloos. Firma vlastní certifikáty CPK a CPK BIO - to znamená, že suroviny jsou z ekologického zdroje nebo z přírody a kosmetika neobsahuje ropné produkty. Samozřejmostí je NEtestování na zvířatech.



1. Hydrofilní odličovací levandulový olej
Pro odličování jsem dlouhou dobu používala pouze pleťové vody. Časem jsem zjistila, že to není to pravé ořechové. Linky jsou hůře smáznout, a to nemluvím o řasence, protože řasy jsem musela třít více, než bylo potřeba a tím pádem jsem o některé přicházela.

Proto jsem rozhodla pro odličovací olej, a když už jsem doma měla Levandulový pleťový, chtělo to něco, co tomu bude podobné. Levandulový bratříček se jevil jako dobrá volba. A nesáhla jsem vedle. Pleť dokonale vyčistí od všemožného make-upu. Levandule má protizánětlivé účinky, což se na mou post pubertální pleť hodí.

Jediné, co mi nesedělo, byl způsob použití. Nanést na navhlčený tampón pár kapek oleje a s ním se odličovat mi moc nešlo. Hned po dvou dnech jsem našla lepší způsob, jak s obličejem z xichtu dolů.(Spíše vyčetla u Adelaide.) Omýt obličej vodou a pár kapek oleje rozmazat v emulzi na pleti. Vytvoří se bílá voňavá emulze, kterou tampónem setřu dolů.

Cena odličovacího oleje se pohybuje okolo 80Kč a bez problému se dá koupit v dm nebo v prodejnách s přírodní kosmetikou, popřípadě ve zdravých výživách.

Hodnocení: 10/10
(Za poskytnutí oleje společnosti děkuji.)

2. Obličejový olej levandulový
Na obličejové oleje jsem už zvyklá několik let. Používám je výhradně na noc, a to na vyčištěnou pleť rozetřu cca 4 kapky. Kapátko umístěné v lahvičce je neskutečně šikovná věc, jak neplýtvat a dát na obličej přesně to množství, které potřebuji. Když chci olej použít ráno, množství redukuji na 1-2 kapky. Na olej jde i šetrně nanést make-up, ale chvíli čekám, než se olej vsákne, takže se mezitím jdu nasnídat.

Když jsem začala používat tyto oleje, zdá se mi, že se mi pleť zlepšila a mí červené úhlavní nepřátelé, kteří se vyskytují na mém obličeji pravidelně jednou měsíčně, se vytratili. Ne že bych se neobjevil žádný, ale je jich výrazně méně a lépe se hojí.

Cena je zase více než přijatelná a to okolo 130Kč.

Hodnocení: 9/10 (jediná věc, která mi nevyhovuje je to, že neobsahuje SPF, ale na druhou stranu jsem ráda, že tam nejsou dodány uměle)


A hlavně, je to všechno levandulové, že jo. A to já fakt můžu. Až budu velká, budu mít svoji zahrádku, kde poroste jenom levandule, a pak si z ní budu dělat polštářky. To se bude spát jedna báseň.


Tahle dvojka mi neskutečně sedla, a myslím, že jsem našla pár, který se umí o mou pleť postarat. Mamce jsem koupila obličejový olej s granátovým jablkem (je určen na sušší pleť) a taky si ho nemůže vynachválit. Jsem velkým fandou obličejových olejů, jelikož vím, že peníze, které za olej dávám, jsou na správném místě. Kdežto u krémů, kde je největším podílem zastoupena voda a kolikrát jsou dražší než oleje, nevím za co je utrácím, když voda je nejlevnější složkou na seznamu.

Máte rádi značku Saloos? Používáte obličejové oleje?




9 komentářů:

  1. Miluju Saloos a oleje, ale to není žádné překvapení! :) Jenom moc nechápu - k čemu by ti bylo SPF u odličovacího oleje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, vidíš to. Sekla jsem se, patřilo to k Obličejovému oleji :-D

      Vymazat
  2. Vypadá to dobře! Jenom to SPF taky nechápu:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, spletla jsem se, už je to správně :-)

      Vymazat
  3. Tak obličejový olej sem ještě nezkoušela, ale po přečtení tvé recenze ho chci hned vyzkoušet :D
    Mamka si přivezla pár snítek levandule z Chorvatska a doma zasadila do starých betonových dlouhýýých květináčů a roste to jako plevel, zafouká vítr a roste po celé zahradě :-D Ale vypadá to nádherně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak to je super, nám to přes zimu všechno vždycky zamrzne :D

      Vymazat
  4. líbí se mi to praktické kapátko :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem vážně ráda, že ti olejíček tak sedl! :))Moje pleŤ ty přírodní složky prostě nějak nemusí :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥