středa 22. května 2013

Krabičky krásy - šílenství, které se týká tak trochu i mě

Ahoj! Jestli se nepletu, dnešek by měl být den, kdy k Vám dorazí fešný mladík a předá Vám voňavou krabičku plnou kosmetiky (mě by asi řádně naštvalo to, že mi by ji sem donesla naše stoletá pošťačka a ještě by se na mě šklebila, co že si to ta baba jaga zase koupila). Dny, kdy přichází do domů boxy mám v kalendáři zaznačené červeným vykřičníkem. A doufám, že v tyto dny bude hrozné počasí, aby byly recenze co nejdříve. Dneska to vypadá nadějně. Pokud se nic nepokazí, očekávám první recenzi kolem 10.
[zdroj:http://cdn.sheknows.com/articles/2012/04/beauty-box-isolated.jpg]
Krabičky krásy prostě miluju. Co se mi na nich tak líbí? Vždycky se mi líbí ten moment překvapení, když vidím, jak ho nějaká blogerka rozbaluje, nebo jenom fotky postupu.

 Ale co z toho mám já, když jsem nikdy žádnou krabičku krásy neměla? Většinou se mi po těle rozleje pocit uspokojení. Uspokojení z toho, že jsem si zase žádný z boxů nepořídila. Z krabičky bych využila jeden, maximálně dva produkty, a zbytek by poputoval o dům dál. 

Takže dneska žhavím dráty a čekám na ty Vaše doručovatele. Rychle otevírejte balíčky, nemůžu se dočkat :-). A co mě překvapuje nejvíce? Nestačí mi jedno otevírání balíčku, čtu poctivě všechny, jako závislák!

Oblíbily jste si krabičky krásy? Kupujete si je pravidelně nebo vybíráte zpětně podle obsahu?

11 komentářů:

  1. Hahah, tak to jsme na tom stejně :). Taky žádné krabičky neobjednávám, ale ráda o nich čtu u jiných. Ale ten poslední Senzabox mi přišel skvělý, že bych poprvé brala všechny výrobky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy bych nebyla spokojená více než se dvěma výrobky, jsem fouňa :D

      Vymazat
  2. Já jsem měla myslím druhý Senzabox co vyšel a od té doby žádný. Jsem toho názoru, že za ty 3 stovky si raději koupím něco co opravdu chci. A taky ráda šmíruju na blozích co v krabičkách bylo, ale čtu tak první 3 možná 4 články a pak už to jen vesele ignoruju..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejsem tak silná, abych ignorovala všechny články, máš můj obdiv :D

      Vymazat
  3. Já jsem si koupila jeden senzabox za únor a nic moc..

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem Tvůj 102. dalmatýýýn! :-D ..Tedy nová čtenářka na blogu! :-) ..Jestli chceš, mrkni i ke mně na blog ..potěší mě to! .. http://handbagforladies.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Dlouho jsem si objednávala krabičku krásy, pokaždé jsem se těšila na překvapení. Ale jednou mě to tak zklamalo, že jsem si už víckrát nic neobjednala :-) teď mě ale láká baliček pro pejsky, který je na stejný princip :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro pejsky se mi balíček taky líbil. Je to něco jiného, pejskovi většinou granulky sednou, a u šampónu mu to je jedno :D Kdybych měla pejska, klidně bych do toho taky šla.

      Vymazat
  6. Skvělý článek, naprosto se s tebou ztotožňuji! :D Ráda koukám na články a videa, kterak blogerky předvádí, co nového bylo v ....boxu. Sama bych si ale nic takového nekoupila, přijde mi to zbytečné - jak ří,áš, využila bych max 1,2 produkty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni jsme tady šmíráci :D A šmirujeme boxíky :D

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥