středa 15. května 2013

Fragments of my life

Ahoj! Zase se mi nasbíraly nějaké fotky, které si myslím, že jsou publikovatelné :-). Čas od času bych tady ráda přidávala věci, které mě v životě potěšily nebo se mi zalíbily. Dneska to bude něco z jídelníčku...
...jako první jeden z kopy mini indiánků, které jsem dělala, při vyjímečné návštěvě, jen se po nich zaprášilo.
Cappuccino z mé oblíbené kavárny, které má terasu na střeše nad frekventovanou pěší zónou. Miluju, když si tam dávám kafe s přáteli a pozorujeme lidi dole :-)
A jako poslední "žrací" fotka jsou celozrnné palačinky s jogurtem, agávovým sirupem a borůvkami.
Hurá, letos třešně budou!
A vzpomínka na loňské léto s hvězdičkou.

Jelikož tento příspěvek obsahuje jídlo, tudíž je nepublikovatelný po 22:00. Rozhodla jsem se neprovokovat Vás jídlem, a nastavit raději časovač. Nerada bych byla pod palbou, že Vám kazím postavu :-)






11 komentářů:

  1. mňam :) to cappuccino je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děělala jsi sama indiánky? Ty nejvíc miluju, uděláš mi taky :)?..Taky si kávu ráda vychutnávám s přáteli :)..Mimochodem odkud pochází ta hvězdice?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, dělala jsem sama :-) Udělám ti klidně celou hromadu :D Ta hvězdice pochází z loňské dovolené v Chorvatsku z Hvaru :-)

      Vymazat
    2. Mmmm hromada indiánků :D..Tak do Hvaru bych vyrazila okamžitě :)

      Vymazat
  3. miluju fotky jidla, ted jsem akorat objevila tvuj blog, tak ho musim projet cely:)
    mimochodem rada bych te pozvala na muj blog na giveaway o kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  4. Ta hvězdice je nádherná! DOufám, že letos v Chrovatsku taky na nějaké arazím. Většinou u moře potkávám jen samé škeble a vyděšené poustevníčky...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, poustevníčků jsem taky viděla mraky. Ale škeble skoro žádné :D Letos byl dobrý rok, dokonce jsme viděli i chobotničku :-) Přeji hodně štěstí při zkoumání podvodního světa :-)

      Vymazat
  5. Páni, udělala jsi mi chutě!

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky, mňam hlavě ty dobroty :P

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥