pondělí 13. května 2013

Bomb Cosmetics - Kulička do koupele s červeným pepřem a pačulí

Můžu říct, že na tuhle věcičku od BC do vany jsem se hodně těšila, protože jsem chtěla vědět, jaký bude rozdíl mezi produkcí Lush a Bomb Cosmetics. Miluju vůni pačule, na to mě zaručeně utáhnete, takže jsem se rozhodla pro tuhle. Myslím, že pro začátek to byla dobrá volba. Neměla bych tuhle kuličku srovnávat s Lush balistikem, jelikož i BC mají svoje balistiky. Možná by se to dalo přirovnat k luxusním krémovým koupelím. Tu jsem ale bohužel ještě neměla, a v dohledné době asi mít nebudu.
Každopádně z téhle kuličky jsem nadšená. Její cena byla 52 Kč, a to je strop u BC za jejich máslové věcičky do koupele (bohužel u Lushe se tato cena pohybuje od 135,-).
Po vhození kuličky do teplé vody se koulela a vznášela ve vodě, odpadávaly z ní kousky pepře, a voněla krásně. Koupelna voněla, a ve vodě si člověk klidně může holit nohy, jak to klouže, a po koupeli jde opravdu poznat, že je pokožka hydratovaná, a krémování je zbytečné. Vůně se na mě udržela minimálně do rána.
Hodnocení: 10/10

Máte nějaký tip na dobrou věcičku do koupele?


5 komentářů:

  1. Tahle věcička vypadá vážně zajímavě...sice se jenom sprchuju, ale kvůli tomu efektu bych snad do té vany i vlezla :)..sympatická cena oproti Lushi :).

    OdpovědětVymazat
  2. Já do vany chodím taky vyjímečně, ale když už, tak ať to stojí za to:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to moc zajívě) MIluju válení ve vaně)

    OdpovědětVymazat
  4. Tip? Hele, myslím, že v tomhle jsi zkušenější, já jse spíš na tu dekorativku :D Jinak....když bych n+ěkdy náhodou po něčem takovém zatoužila, určitě koupím raději tohle než Lush. Nevidím důvod, proč bych kupovala Lush, když je dvakrát tak dražší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, v tomhle je Lush hodně pozadu. Ale v Anglii vyjde BC a Lush skoro nastejno, dokonce Lush možná i lépe. Jo, Ty jsi přes dekorativku, proto k Tobě chodím pro inspiraci na stíny, rtěnky, a tak dále :-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥