čtvrtek 2. května 2013

Alverde - Krém na ruce Aloe Vera Sensitiv

Krém prý v sobě má jobobový olej, slunečnicový olej, olej z hroznů a bambucké máslo - všechno v BIO kvalitě. Má ručky zklidňovat a zjemňovat. Ale jak to vypadá v praxi?
Na prvním místě ve složení leží čištěná voda, to se není čemu divit, většina krému to má, spíše bych se divila, kdyby byla na nějakém jiném místě. Ale hned za tím následuje alkohol. Proč tam jako je? Od této položky se odvíjí i "vůně" krému, která připomíná čistou a levnou vodku Lunar (ne že bych ji někdy pila, ale slyšela jsem o ní pomluvy). A na rukou jde taky hodně poznat, že tam alkohol je. pocit vyživených rukou zmizí většinou né později než po půl hodině, slabota. 
Když tam nacpali alkohol ani už se nemuseli snažit a presovat tam ty BIO věcičky. Výhodou krému je, že se rychle vsakuje, na ruce stačí tak akorát množství. Krém stál okolo 69 Kč, a byly to vyhozené peníze. V zimě je naprosto nepoužitelný a přes léto jen jako nouzovka. Jsem ráda, že už jsem ho dopatlala, chybět mi nebude.
Hodnocení: 2/10

Máte zkušenosti s Alverde krémy na ruce? Je měsíčkový lepší nebo ho nemám ani zkoušet?

6 komentářů:

  1. Tak ten alkohol by mě naštval. V kosmetice ho nesnáším a tuplem bio kosmetice nemá co dělat! Jinak s Alverde krémy na ruce zkušenosti nemám, jsemvěrná Induloně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se pravděpodobně k Induloně jednou zase vrátím, ale teď jsem ve fázi musím-vyzkoušet-všechno :D

      Vymazat
  2. S Alverde celkově zkušenosti nemám, ale krémy na ruce jsem v poslední době posedlá ;)) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, teď se ale krotím a doma mám už jen 3, které dopotřebuji a pak až koupím nové :D

      Vymazat
  3. Tak nevím, mě zatím těch pár věcí, co jsem od alverde vyzkoušela dost zklamalo :p. Asi nejsem typ na bio kosmetiku, nevím :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥