pondělí 20. května 2013

Alterra - kondicionér na vlasy s granátovým jablkem a aloe vera


Zdravím! Pro dnešek tu mám drogérkovou kosmetiku a to kondicionér pro suché vlasy s granátovým jablkem a aloe vera od značky Alterra, což je přírodní značka od Rossmanna. Jejich kosmetika je vcelku levná, proto se dobře testuje (když to nevyjde, není mi líto těch peněz, protože to je zanedbatelná položka). Kondicionér mám skoro dopotřebovaný, proto si troufám na recenzi.
Nejdříve začnu konzistencí. Je dost hustý, ale z tuby se dostává dobře, a to i ke konci tuby. Co mě celkem překvapilo je to, že jej spotřebuji docela dost, oproti kondicionérům, na které jsem zvyklá. I přes to mi vydržela tuba déle než dva měsíce.

S účinky nejsem moc spokojená. Sice je určen pro suché vlasy, ale já bych si tím nebyla jistá. Nemám suché vlasy, jen sušší konečky, a na ty moc nezabírá. Jsem zvyklá na hutnější kondicionéry, které si dávám pouze do spodní délky vlasů, aby mi nezmastily vršek. U Alterry se nebojím ho vetřít do celé délky vlasů, a výsledek je pořád slabší.
Rozčesávání je horší, není to to pravé ořechové. Vlasy vypadají dobře jen první den po umytí, a potom už jdou vidět sušší konečky.
Za mě bych tento kondicionér doporučila jako nouzovku, když zrovna potřebujete ušetřit na kosmetice, a nechcete nebo nemůžete investovat více peněz do něčeho lepšího. Chystám se ještě vyzkoušet masku ze stejné edice jelikož Adelaide na ni pěje ódy.
Hodnocení: 5/10

Používáte něco od značky Alterra? Je něco, co by jste s klidnou duší doporučily nebo máte naopak něco od čeho ruce pryč?

14 komentářů:

  1. tuhle značku vůbec neznám a ani mě tedy její koupě neláká :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně přírodní produkty na vlasy take moc nevyhovují :/. Asi na vlasy potřebuji tunu chemie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje jsou na přírodu zvyklé, a hroutí se pod tunou chemie :D Ale tohle byl krok vedle :-)

      Vymazat
  3. Mě teda tento kondicionér docela vyhovoval. Je sice tak průměrný, ale myslím, že i tak je dobrý. Jsem zvědavá, co řekneš na masku =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá, snad mě překvapí :-)

      Vymazat
  4. Nedávno jsem se na značku dívala a myslím, že měli jen ěci na suché vlasy, je to škoda, ráda bych ji zkusila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že mají jen tuhle edici, a ještě nějakou meruňkovou, ale typově nevím, na co je dobrá meruňková.

      Vymazat
  5. Od Alterry jsem zatím nic nezkusila. Mám asi podobné vlasy jako ty - sušší konečky, tak tento kondicionér pro mě taky nebude to pravé ořechové..Jsem zvědavá až otestuješ ještě masku :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já už tu masku na doporučení Adelaide zkoušela a přijde mi super :) Je možné, že kondicionér tak dobrý není, ale nemohu posoudit, zatím jsem ho nezkoušela. Nicméně maska mi přijde dost dobrá. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mi leží doma, takže snad bude tak dobrá, jak všichni říkáte :-)

      Vymazat
  7. Od této značky nic nemám ale vypadá to dobře.

    OdpovědětVymazat
  8. ja vubec tuhle znacku neznam!!zajimave:)
    rada bych te pozvala na giveaway o kozenou kabelku z Italie:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  9. Já kondirionéry nějak nevedu, ale mám masky na konečky! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥