pondělí 6. května 2013

5 věcí, které ze mě dělají nepříčetnou

Jsme vcelku mírumilovný člověk, ale existují věci, zvyky a zlozvyky, které ze mě dělají naprostou hysterku. V tu ránu mi můj jinak nízký tlak stoupne na snad trojnásobek, a vypadám jako sopka při výbuchu. Docela se divím mému příteli a přátelům, že už mi nenasadili svěrací kazajku a roubík. Možná by se to občas hodilo.
Jen z IT Crowd, když má na návštěvě "tetu Irmu"

- prázdná rolka od toaletního papíru (když mi dojde papír, přece pro něj dojdu a vyměním, ne?)
- když jsem byla před nějakou dobou vytočená a rozčílená, a někdo se mě zeptá: "Už ses uklidnila?" - to mě zaručené dostane z klidu!
- když někdo chodí pravidelně na schůzky pozdě (toleruji zpoždění 10 minut, nebo omluvu v sms, a to jen pokud má tramvaj defekt!)
- beztrestné předhánění v jakékoliv frontě (ať už stojím na poště s vyvolávacím systémem, a někdo bez čísla prostě přijde, a jde hned na řadu nebo v šílené frontě u doktora - no dobře to je možná trochu závist, že já to neumím takhle prodat)
- když mi ve sprše dojde cokoliv (a já musím zastavit vodu, osušit se, letět přes celý byt do "zásobárny" a pak zase půl hodiny čekat než se nahřeje voda - vrrr)

Za cholerika se rozhodně nepokládám, je jen pár věcí, na které si musím dávat pozor, abych nevybuchla. Většinu věcí jinak beru v klidu ☺.

A co Vy, jste cholerici, nebo jste klidní za každé situace a nevytočí Vás vůbec nic? Co je pro Vás ten správný impulz, který Vás pořádně "nastartuje" ?

11 komentářů:

  1. Já jsem dost cholerická, vytočim se kvůli každý blbosti, ale pak se hned zas uklidnim... Přítel naproti tomu je hroznej flegmouš (což mě mimochodem taky dost vytáčí:D), ale myslim, že si v tomhle celkem rozumíme :D on mě nechá se vždycky vyvztekat a pak už je klid =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom podobně. Můj přítel je taky flegmatik, a někdy mě to taky hodně dostává! :D

      Vymazat
    2. můj přítel je taky flegmatik :p, co to s těma klukama je :D?

      Vymazat
    3. Já nevím, co s nima je. Asi se s tím budem muset srovnat :D

      Vymazat
  2. Hahahah. Souhlasím s těmi frontami..tam mě nejvíc dostávají předbíhající důchodci a matky s dětmi!..a sprcha..není nic horšího než muset vylézt předčasně ze sprchy :D. Mimchodem the IT crowd taky miluju a Jen nejvíc :)!

    OdpovědětVymazat
  3. S tím záchodem, SOUHLASÍm!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. S těma frontama to mám stejně, já fronty nesnáším a když "je" na řadě někdo, kdo přišel až po mě, to mě fakt dostane do varu, doktor je přesný příklad a mé okolí tvrdí, že jsem nesnášenlivá a nepřispůsobivá, ale proč by mělo mít na ušním přednost 7 letý dítě, jenom proto, že si jeho matka usmyslela, že by měli udělat výtěry, že se jí zdají nějak často nemocný?Hrůza, ale jinak jsem taky často až flegmatik v jiných situacích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nechápu, že jim to ti doktoři tolerujou, prostě přijdu první, jdu na řadu první, normální systém ne? No, ale jak to tak bývá, ten kdo v tom umí chodit, ten jde první :-) Ten flegmatismus ti docela závidím :-)

      Vymazat
  5. Souhlasím se všema bodama a hlavně s tím druhým! Vždycky když se s přítelem hádáme a pak skončíme, tak on po chvíli: Už ses uklidnila? Takže se začneme hádat nanovo, protože to nesnášim a vytáčí mě to do vrtule! Poslední dobou se snažim ptát se já jeho, předběhnout ho, a vcelku mě to uklidňuje a druhá hádka se pak nekoná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ti chlapi jsou vážně všichni stejní! Ale to je super nápad, zahájit protiútok, to mě vůbec nenapadlo:-D!

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥