sobota 27. dubna 2013

Yves Rocher - Sprchový gel Organic Vanille

Tenhle gel, je moje první zkušenost s gely YR. Netuším, proč jsem si vybrala zrovna vanilku, když nejsem zrovna člověk, který by se pídil po přeslazených věcech, co se kosmetiky týče.
Gel je opravdu těžce vanilkový, pro mě až moc, takže jej používám jen když mám náladu přesladit si den nebo noc. Co mu ale nemůžu upřít je to, že voní dlouho. Když se s ním umyji večer, ještě ráno ho ze sebe cítím. Pěnivost není extra velká, ale od BIO produktů a přírodní kosmetiky to ani neočekávám.
Konzistence je prostě tak akorát, není co vytknout. Pokožku nevysušuje, za co dostává velké plus.
Určitě si ještě nějaký sprcháč od YR koupím, jen si musím trochu vybírat vůně, tohle je na mě vážně moc.
Hodnocení: 8/10

A co vy a Yves Rocher? Máte od nich nějaké oblíbené sprchové gely?

9 komentářů:

  1. Já jsem si teď od YR koupila tonik, tak jsem zvědavá)

    OdpovědětVymazat
  2. Od YV jsem sprcháč nikdy neměla. Nějak tuhle značku nemusím , ačkoliv třeba šampony mi od nich přijdou docela dobré :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vanilková voňavka z téhle řady je moje velká srdcovka už hodně let :), ale ten samý sprcháč jsem kupodivu ještě nezkusila. Asi do něj půjdu, obzvlášť když teď vím, že je vůně hodně sladká :). Tuhle recenzi jsem potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to bude přesně pro tebe, pokud miluješ jejich vůni. Jsem ráda, že jsem pomohla :-)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě jsem od nich nic nekoupila, ale tohle vypadá vážně zajímavě!:)

    M. Unknownie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já jednou k nákupu dostala malý sprcháček s vůní maliny a malé tělové mléko s vůní ostružiny. Sprcháček dobrý, krásně voňavý, ale tělové mléko úplně vodové a vůbec nevyživovalo, jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet, páč jsem na něj měla spadeno a vím, že ho kupovat určitě nebudu!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš to, malinový bych mohla zkusit. A díky za upozornění, po tělovém mléku nesáhnu :-)

      Vymazat
    2. Malinový sprcháč sem pak dostala velký od mamky a byl vážně super :) A mléko fakt nedoporučuju, ani vůně nestála za nic :(

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥