úterý 9. dubna 2013

NYC - Liquid Lipshine

Ahoj kočky, dneska tu mám něco z dekorativky, a je to lesk na rty Liquid Lipshine v odstínu Wine n Dine. Původně jsem měla vybranou jinou barvu, ale nezkontrolovala jsem si, jestli sedí k testru řada, a proto jsem si přinesla domů tento odstín. Ale nebyla to až tak špatná volba, jak by se dalo čekat od náhodné barvy :-D.
Ale teď už k samotnému lesku.
Co si představuju od ideálního lesku?
- perfektní krytí a barvu
- nevpíjení se do vrásek na rtu
- nějakou tu hydrataci
- a samozřejmě, aby vydržel, co nejdéle na rtech
A jak to nakonec dopadlo s tím to NYC leskem?
Barva a krytí:
Je celkem solidní, ale musíte mít šteteček na rty nebo si vypomoct prstem, jelikož tento aplikátor se jim vážně nepovedl. Když si rty natřu celé aplikátorem, vypadám, jako kdybych zakousla králíka. Prostě nic moc, a co mě vážně po ránu štve je to, že si musím po nanášení to
hoto lesku "odličovat" prsty, protože šteteček nemám. Nedokážu si představit, že bych se někde během dne přemalovávala tímto leskem.
Nevpíjení se do vrásek na rtu:
Tohle splnil na jedničku. Možná to bude i tím, že ho nejde použít tolik, aby se rozpíjel.
Hydratace:
Jo, docela to jde, asi hodinku po nalíčení rty vypadají a připadají mi hydratované, tahle vlastnost taky splněna.
Trochu to vypadá, jako by to bylo nedotažené a přetažené,
 je kvalitou fotografie, za to se omlouvám:-)
Vydrž:
Řekla bych, že je to takový průměr. Hodinku vydrží i s leskem, potom už asi jen 1/2 hodiny barva. Na to, jak se s ním piplám, by mohl vydržet déle☺.

Celkově? Nic moc, průměr, a hlavně to nešikovné nanášení mě vytáčí. Už nikdy více, a příště si musím dávat větší pozor na aplikátory všeobecně.
Hodnocení: 3/10

Máte nějaký oblíbený lesk na rty? Něco co by jste doporučili?

A tady jedno doporučení na giveaway u Nikolky :-)







4 komentáře:

  1. Poslední dobou pořád používám takový barevný lesko balzám od carmexu, který i vyživuje, koupila jsem ho na Asosu, tak ten můžu doporučit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to ten co vypadá jak rtěnka, ve stříbrném obalu? Nevypadá špatně :-)

      Vymazat
  2. Škoda, že to stojí za prd.

    OdpovědětVymazat
  3. Já se poslední dobou leskům na rty vyhýbám :) stačí aby zafoukal trochu vítr a mám všechny vlasy nalepené na puse :D ale barva je to hezká! Dávám like na gfc (petra lorietta), já na blogu gfc nemám, ale můžeš mi dát like na facebooku, moc to pro mě znamená ;) Předem děkuji! Dej mi vědět, kdyby sis také založila fb, nebo circles, či bloglovin, ráda dám like ;) Měj se hezky!
    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥