úterý 30. dubna 2013

Nonique - Tropical bodymilk

Tělové mléko od Nonique s vůní tropického ovoce je moje srdcovka. A co vůní, dokonce tohle mléko i obsahuje ovoce!
Když jsem pátrala po významu názvu značky, dočetla jsem se, že základní složkou všech výrobků této firmy je ovoce Noni. Bylo to poprvé, co jsem slyšela tento název, a když jsem ovoce hledala v obchodech, nikde nebylo. Tak jsem o něm vyhledala další info a bylo mi jasné proč. Nevydrží totiž po utržení déle než tři dny. To je ale škoda, protože jsem mu přisuzovány proti rakovinotvorné účinky a pomáhají prý zlepšovat stavy v depresích.

Firma Nonique vyrábí BIO produkty, a většina přípravků je i veganská a netestuje se na zviřatech. Za to palec nahoru!
Konkrétně tohle mléko obsahuje:

BIO Noni Frucht + BIO Aloe Vera + BIO Babassuöl + BIO Banane

Když ho viděl přítel poprvé, proběhla u nás výměna názorů:
S: "Co to máš?"
Já: "Ale, dostala jsem tester, tak zkouším nové mazadlo."
S: "Jo takhle, oni netestujou na zvířatech, ale rozhodli se to přímo testnout na bláznech jako jsi ty, jo?"
Já: "Já nejsem blázen, náhodou je moc fajn, čuchni. "
S: "Pche, s tím na mě nechoď, kdo ví co mi to udělá. A navíc tam je napsané Noni frucht a to v překladu znamená žádné ovoce."
Já: "Zlatíčko, já vím, že němčina je tvá silná stránka, ale už chápu, proč tě tvoje němčinářka radši nezdraví."

Mléko je konzistenčně tak akorát, a roztírá se dobře. Člověk nepotřebuje velké množství na promazání těla. Jako jeho velkou výhodu beru to, že se hodně rychle vsakuje, ale pokožka je vyživená na dostatečně dlouho dobu. Voní opravdu dobře, jedno mi dokonce Střapáč řekl, že voním jako banánky v čokoládě :D.

Jeho cena se pohybuje okolo 199,- a to je velmi přijatelné za 200ml téhle lahůdky. Rozhodně z řady vyzkouším ještě sprcháč, a taky mě láká oční sérum. Po dlouhé době jsem našla produkt, který mě zaujal natolik, že nevím, co bych mu vytkla. (Jo, možná jen ta německá hatmatilka, ta mě znervózňuje :D)

Hodnocení: 10/10

Více o produktech najdete TADY.

A co vy, znáte Nonique? Máte od nich něco, co stojí za zmínku?


6 komentářů:

  1. Od NONIque miluju jejich krémy na ruce. A už se těším až vyzkouším něco nového od nich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémy na ruce mám taky v plánu vyzkoušet :-)

      Vymazat
  2. O existenci ovoce noni jsem doopsud neměla ani páru :D A pak že se čtením kosmetických blogů nemůže člověk nic podstatného dozvědět :D Jinak značku znám podle jména, ale zatím jsem nemla tu čest něco zkoušet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to byla taky novinka :-) Určitě tahle značka stojí za to.

      Vymazat
  3. Zajímavá značka. Asi se po ní kouknu)

    OdpovědětVymazat
  4. tuhle značku znám, měla jsem od nich pár věciček, až na mýdla na ruce vždy spokojenost :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥