čtvrtek 4. dubna 2013

Maličkosti pro radost z dm

Ahoj! Jak to u vás vypadá? Je to taky tak hrozné jako tady? Tady je to jako na severním pólu, před barákem halda sněhu, která spadla ze střechy, a prý má ještě sypat. Letos nás zima nechce opustit. Jde to vidět na každém rohu, všichni jsou z toho unavení a nepříjemní. V neděli jsme si hráli na kanadské archeology, když jsem po dvoře hledali auto, které prostě nešlo vidět :-D. Za to v pondělí, jsme si udělali výlet na Pustevny v Beskydech, což je preš léto docela důchoďák, ale v zimě se brodit v tom sněhu, to je docela sranda. Stačí k tomu mít správnou bandu :-) Dokonce nám vysvitlo i sluníčko.
Včera jsem nakoukla do dmka, a zjistila jsem, že se blíži narozeniny sestřenice a tety. Takže jsem měla o zábavu postaráno, a vybírala takové spíše drobnosti. Vyhrálo to na plné čáře značka Balea, ač já ji používám málokdy, je to velice levná záležitost, a kolikrát si troufám říct, že i kvalitnější než některé dražší značky.

A domů jsem přinesla Balea Young - Juicy Orange, balzám na rty. Jo, tyhle plechovky mě prostě uchvátily, a vsadím se, že se setřence bude taky líbit. Dále jsem koupila tělový pečující krém, v podstatě bez parfemace, vhodný pro citlivky :-). Sobě jsem donesla vzoreček šampónu Alverde, a tetě krásnou svíčku ve skle, kterou si asi taky koupím. Je to na obrázku ta krásně kytičkovaná jarní věc :-) A k nákupu jsem dostala držák na kabelku na stůl. Určitě to znáte. To asi taky daruji, moc na tyhle věci nejsem, ale pozornost (od Lorealu) to je náhodou hezká.

A co vy, ještě nemáte deprese z toho počasí? Nějaký recept na to, jak se zbavit splínů? (Já bych nejradši pořád utrácela :D)

11 komentářů:

  1. Skvělé úlovky a už jsem z toho počasí taky strašně deprimovaná. Snad už se jaro brzo probudí.

    OdpovědětVymazat
  2. toto počasie ma tiež už parádne serie. neviem sa dočkať takej krásnej jary, keď bude všetko kvitnúť, svietiť slnko a bude príjemne teplo. :)

    nechce vzájomne sledovať? :)
    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych jenom utrácela! :D A na ty depky to docela pomáhá! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jenom mě zajímá, kde na to brát? Zima už musí skončit :D

      Vymazat
  4. Baleu miluju, uvažuju o koupi toho balzámu:-D doma mám už malinu, meloun a tenhle tam nejspíš nenechám:-D jsem hrozný uchyl na takové věci:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenechávej ho tam, ať mu tam není smutno. U tebe mu bude s kamarády lépe :D

      Vymazat
  5. U nás je sníh víceméně na nule. Naštěstí!!!!Ten balzám v plechovce vypadá vážně dobře, když si na to vzpoměnu, podívám de v dmku na něj :-) Krátkodobý recept na splín je čokoláda, dlouhodobý cvičení. Ale pořádný. Když je člověk napůorsto fyzicky vyčerpanej, už nemá na žádný splíny náladu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo s tím cvičením to je určitě pravda! O čokoláde radši ani neuvažuju, abych nepřibrala jen při pomyšlení na ni :D

      Vymazat
    2. naopak. já po čkoládě hubnu ;-) respektive...když si denně dopřeju 4 kostičky, hubnu stejně, jako když čokoládu nejím :)

      Vymazat
    3. Pche, tady je někdo dítě štěstěny :-)

      Vymazat
  6. To všechno od balei vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥