pondělí 1. dubna 2013

Lush - spchový gel Twilight

Tmavě fialový gel s velice jemnýma třpytkama. Byl součástí Vánoční limitky 2012, ale už delší dobu se čas od času objeví mezi Vánočníma specialitama. Prý voní stejně jako oblibený balistik Twilight, což bohužel nemůžu potvrdit ani vyvrátit, jelikož jsem balistik ještě nevyzkoušela.
Voní úžasně po levandulích, takovou velice sladkou, cukrovou vůní. Je fakt, že se s ním dobře usíná, je uklidňující :-). Nevysušuje nijak extra, ale nevyživuje vůbec, takže strhávám body. Ale určitě bych si jej pořídila znovu :-). Co mě na něm ale více štve je to, že obsahuje třpytky, ale ty jsou usazené na spodku lahve, a nejde s nimi téměř hnout. Takže jsou tam zbytečně.
Hodnocení: 6/10

Dark violet shower gel with tiny glitters. It was part of Xmas limitated edition of  2012, but it's almost every year part of it. People says, that it smells like favourite balistic Twilight, but I don't try it yet.
It smells heavenly like lavender and some kind of sweet scent. It's really great before sleep:-). It don't dry out our skin, but not moisture it too. Definitely, I would buy it again. bad thing about this product is, that it contains a tiny glitters, which are at the bottom of the bottle, and I can't move with them.

Jak si užíváte Velikonoce? Přeji co nejméně modřin! Já si právě užívám někde na horách, takže se mi koledníci vyhnuli :-)

6 komentářů:

  1. Nezkoušela jsem, takže nemohu soudit :) Jinak mně se koledníci vyhnout taky. Nikdo totiž neví, že jsem doma :D (všichni si myslí, že jsem u babičky)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky dobré, my se vždycky na Velikonoce někam vypravujeme, koledníci u nás neuspějí :D

      Vymazat
  2. Tenhle vypadá dost zajímavě. A to tyhle ságy nenávidím..)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Neboj se určitě ještě na nějaké Vánoce vyjde :-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥