sobota 20. dubna 2013

Lush - Eau Roma Water

Tato pleťová voda by měla být z růžové vody a s vůní levandule. Když se někde vyskytne levandule, musím to mít. Tady je levandule na prvním místě ve složení. Ale kde se poděla? Voda má pomáhat redukci kožního mazu. Bojím se, že je to nejhorší pleťová voda, kterou jsem kdy měla. Nevoní po levanduli vůbec, ale na druhou stranu z ní jde cítit něco druhého, předpokládám, že to bude ona zmiňovaná růžová voda. 
Balení a aplikátor (tedy sprej), je naopak parádní záležitost. Vodu používám ráno, před líčením. Na odličování, nebo dočišťování pleti po líčení je hodně slabá.
Závěr? Nikdy více, nevím, jestli mám odvahu zkoušet ještě jinou pleťovou vodu od Lushe, protože tahle mě hodně zklamala.
Hodnocení: 2/10

Máte zkušenosti s pleťovými vodami od Lushe? Která je vaše "nej" pleťová voda?

9 komentářů:

  1. Já od lush nic nemám, ale líbí se mi tohle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se divím, že i po špatné recenzi :D

      Vymazat
  2. pleťové vody moc nepoužívám, takže ani nevím, která je dobrá..u lashe se mi moc líbí obaly a filozofie, ale trochu se té přírodnosti bojím :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se neboj, zrovna tenhle má v sobě, metylparaben, nechápu proč ho tam nacpali. :-)

      Vymazat
  3. Já už bych do žádné pleťové vody od Lush nešla. Měla jsem Tea Tree a neskutečně se mi po ní zhoršila pleť, navíc pálil jko mrcha. Taky se mi na om líbilo jen balení a aplikátor :D Ať zkouším co zkouším, vždycky skončím u zelené Biodermy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fajn, alespoň vím, že do pleťových vod od Lushe se fakt nemám pouštět. Je to sice skoro neuvěřitelné, ale Biodermu jsem ještě nezkoušela. Je to dost rozporuplné, někteří ji milují, někteří nenávidí :-)

      Vymazat
  4. Já si v povánočním výprodeji koupila malou Tee Trea Water a vůně neurazí, ale ani nenadchne a na takové to dolíčení a ranní rychlé vyčištění ok, ale úplně odlíčení nevim nevim. A než sem jela pryč, tak sem dostala Breath of Fresh Air, zatím se k ní jen čmuchla, voní nádherně, ale účinky zatím nemůžu posoudit. Eau Roma Water měla být další na řadě, říkáš ale, že by to byly vyhozené peníze, jo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já nevím, jsem z ní hodně zklamaná, těžko říct, třeba jsem měla jen špatnou várku. Opravdu ani nevoní. Však můžeš vyzkoušet v obchůdku :-)

      Vymazat
  5. Ja som od nich neskusala ziadnu vodu, neviem toho by som sa asi na tvar bala. Pouzivam Biodermu ta mi sedi :)


    Inak ak este nemas darcek pre rodicov ku dnu matiek alebo otcov pozyvam ta k sebe na giveaway, darcek mozes pouzit aj pre rodicov :)tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/aprilova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥