neděle 14. dubna 2013

L'occitane - šampón na suché a poškozené vlasy

Dnešní recenze je na šampón, který byl po dlouhé době změnou pro moje vlasy, jelikož jsem více něž rok používala na vlasy pouze Lushí šampóny. Ze začátku jsem z něj byla nadšená. Na vlasech pění tak nějak akorát, není to jako klasické šampóny, ale už jsem měla i hůře pěnící. Naštěstí já po šampónu nechci, aby pěnil, ale aby byl dobrý jinde. Ze začátku se mi zdálo, že mi vlasy trošku spravil, a nevysušoval pokožku hlavy. Ale po dlouhodobém užívání jsem zjistila, že to není to pravé ořechové. Pokožka hlavy se mi zdála napjatá a trochu suchá, což se divím, vzhledem k tomu, že šampón neobsahuje SLS a podobné neřády.

Závěr je takový. Mezi mé oblíbené se neřadí, a znovu bych si jej nekoupila. Bohužel, po mém prvotním nadšení.
Hodnocení: 4/10

Máte zkušenosti s tímto šampónem? Nebo nějakým jiným od L'occitane? Stojí nějaký od nich za vyzkoušení?

2 komentáře:

  1. Zajímavý šampon..:) Ale nemám suché vlasy.

    OdpovědětVymazat
  2. Já od L'occitane nezkoušela nikdy nic, takže nemohu moc soudit :)A já potřebuji pěnící šampóny - jinak mám totiž tendenci nesutále šampon přidávat, protože mám pocit, že ho mám na hlavě málo :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥