úterý 23. dubna 2013

L'occitane - Hand Cream 20% Shea Butter

Krásný den! Možná už tohoto krému máte z blogosféry plné zuby. Je rozporuplný, a proto bych ráda i já připojila svou zkušenost s ním. Nedávno, jak jste si mohli určitě všimnou (alespoň vy, co máte xichtbuk), že L'occitane rozdával pidi vzorečky tohoto krému za ubohý Like na jejich xichtbukové stránce. Co mě nemá, dala jsem jim ho, a ejhle, za pár dní na to, se mi v mailu objevila poukázka na toto malinké stvoření.
Co se týče balené, tenhle styl zbožňuju, a vzhledem k tomu, že je to opravdu miniaturka, je fakt roztomílé a krásné. Krém má 10ml, takže vystačí tak na pár dní. Ale jako vyzkoušení jejich prý nejoblíbenějšího krému na packy to stačí.
Co na něj říkám já? Vůní mi připomíná klasícký modrý krém od Nivey.  Je to dobrá vůně, ale mám ji zafixovanou s již zmíněným krémem a tak to zůstane. Pro mě teda nic moc. Konzistenčně je hodně hustý, proto to může vypadat jako vcelku výživný krém na první pohled. Vyživené packy se však nekonaly, a to už není zima! Krém se vsakuje asi 15min a to je hodně, pokud nejste princezna. A potom? Potom už nejde poznat, že by jste si na ruce něco mazaly. Následuje půl hodina přemýšlení, jestli si ruce namazat znovu, a za nimi pnutí rukou, kdy už saháte po svém oblíbeném krému, který vás nezklame ani v mrazech.
Na to, že to je jejich nejprodávanější krém, to není žádné terno. A za plnou cenu 575,- to opravdu nestojí.
Hodnocení: 2/10

A co vy, máte tento krém rádi? Je nějaký od L'occitane lepší? 

8 komentářů:

  1. Taky ho mám, nedala bych do něho ani polovinu ani třetinu.Pro mě je to docela propadák.A vůní mi nepřipomíná mou milovanou Niveu, docela mi smrdí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mi zase nesmrdí až tak moc. Taky jsem ráda, že jsem měla možnost ho vyzkoušet, protože by mi akorát bylo líto peněz.

      Vymazat
  2. Já jsem měla od této značky krém v senzaboxu a zatím je faaajn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem si jistá, ale nebyl náhodou v senzaboxu krém od Crabtree&Evelyn? Ten bych jinak taky chtěla vyzkoušet :-)

      Vymazat
  3. Podle mě je L'occitane celkem drahá sranda s roztomilými obaly :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, je to finančně náročnější kosmetika, a ty obaly, to je taky pravda :-)

      Vymazat
  4. Nikdy jsem od této značky nic neměla. A tohle bych si po tvé recenzi určitě nekoupila. Vlastně asi před ní, bylo by mi líto dát tolik peněz za krém na ruce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a je to jenom za tu značku. Když by stál za to, tak bych možná byla ochotna investovat tolik peněz do mazadla na ruce. Ale to by to musel být fakt zázrak:-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥