pátek 19. dubna 2013

Jaro je tady, třikrát hurá!

Taky by jste občas chtěli být někým jiným? Mít jinou postavu, barvu vlasů nebo očí, a vůbec všechno? Jestli vám můžu poradit, nikdy si nepřejte být zrzkou nebo blondýnkou s pletí fototypu No1. O nevýhodách toho, že se neopálíte ani pod lupou, solárium je vyhazování peněz a v létě musíte trávit minimálně 5 hodin čistého času za den na slunci, aby jste na podzim mohli říct, že už se na vás bronz začal(!) chytat ani nemluvím. Tuny spotřebovaného opalovacího oleje a mléka už jsem taky obrečela.
Ale když si tak hezky zjara, vyrazíte ven na parádní procházku, hezky odhalíte výstřih a vezmete si tričko s krátkým rukávem, napadlo by snad někoho se namazat opalovacím krémem? Já si procházky pro jistotu(a abych zhubla, že jo) dala dvě. Večer, kdy už všichni přátelé byli oblečeni v mikinách a svetrech, já jsem pořád seděla v tričku, a připadalo mi to jako teplý letní večer. Nic mi nedocházelo, ani když jsem přišla domů, a byla mi v bytě hrozná zima. To, že jsem to s tím sluníčkem asi přehnala mi došlo až v době, kdy jsem se podívala do zrcadla, a z něj se na mě díval indián. Zbytek noci vůbec nebyl příjemný a dnes jsem opravdu vděčná za chladnější počasí a déšť, aspoň se můžu projít po venku aniž bych se bála další reakce na slunce.
http://img.diva.sk/stories/Zdravie/spaleniny_2.jpg
Zdroj: http://img.diva.sk/stories/Zdravie/spaleniny_2.jpg
Dobrá rada na závěr, opalovací krémy jsou vhodné po celý rok včetně brzkého jara. Teď už to budu vědět.

7 komentářů:

  1. Tak to ti nezávidím..ale zkus se na to dívat pozitivně a udělat ze své barvy pleti přednost jako třeba Nicole Kidman :)...Já jsem asi fototyp č. 2, takže taky žádná snědá bohyně :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, mohla bych to brát jako výhodu :-) Jen nezapomínat používat přípravky proti sluníčku :-)

      Vymazat
  2. No jo, barva pleti, neboj, všichni jsou teď vybledlé.)

    OdpovědětVymazat
  3. Ou :/ To mě mrzí.Slunce je pěkná potvora. Ale mám podobný problém. Trochu se přes léto sice opálím, ovšem oproti jiným děvčaům vypadám po prázdninách stejně jako stěna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, nejsem v tom sama :D Nechápu některé slečny, které jsou snědé i po dobu zimy:-ú

      Vymazat
  4. Ó, chudino, ty musíš trpět :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥