středa 10. dubna 2013

Jak jsem objevila parádní kosmetiku...

Jednou jsem si takhle brouzdala po netu a objevila Bomb Cosmetics! Ani vlastně nevím, jak jsem na ně narazila. Je to britská firma, která se rozhodla pečlivěji prozkoumat aromaterapeutické účinky na lidské tělo. Jejich produkty jsou prostě kouzelné. Jsem zvyklá z Lushe na černé kelímky s bílými nápisy (které se mi samozřejmě líbí), a tohle je zase příjemná změna. Barvičky a neotřelý vzhled. Hned jsem u nich udělala nákup za šest stovek, a výsledek je na neskutečně nekvalitním obrázku (asi bych měla začít fotit něčím jiným, než mým předpotopním mobilem).
Zaujalo mě od nich snad úplně všechno. Ale především balistiky a různé dobrůtky do koupele. Prohlídka jejich webovek vypadá spíše jako návštěva cukrárny. Ale pro začátek jsem si vybrala dvě laskominky do koupele, glycerínové mýdlo, tělové máslo a sprchové máslo (!).
Cupcake a kuličku do vany jsem pouze očuchala, a uložila do skříně. Pustím se do nich, až se budu potřebovat hodně zrelaxovat (tento týden mě čeká jedna velmi důležitá zkouška, a asi to budu potřebovat). Tělové máslo jsem taky jen ovoněla, a připomíná mi vůní nějaký sladký ovocně-smetanový nanuk. Hmm, konzistencí vypadá jako pribiňáček, jen ne tolik vyšlehaný vzduchem.
A Sprchové máslo jsem již vyzkoušela - mám vůni máta a čokoláda, a voní přesně tak, jako peprmintky v čokoládě. Mám co dělat, abych si nelízla. Podrobnější recenze určitě budou někdy v dohledné době, jen se k nim musím dostat.
Jediné, co mě trošku zklamalo je, že firma nemá žádné vzorečky, takže člověk, který by si na základě ozkoušení pořídil celé balení má smůlu. Což beru já jako dost podstatné, nerada kupuju něco, když nevím do čeho jdu.
A taky nemají ve svém sortimentu výrobky na vlasy, to je taky škoda.
Balistiky a věci do koupele jsem kolikrát více než o polovic levnější než u Lushe, tím si mě získali.
Líbí se mi i jejich svíčky, na ty mrknu příště, dělají je v krásných plechovkách, a na ty já jsem ulítlá.

Máte s touto kosmetikou zkušenosti? Líbí se vám a chtěli by jste ji vyzkoušet?
(Jsem ochotná udělat pár vzorečků tělového a sprchového másla, kdyby měl někdo zájem, napište do mailu ☺)

6 komentářů:

  1. Od téhle značky jsem ještě nic nezkusila, ale rozhodně musím říct, že jejich obaly a design se mi líbí :).

    OdpovědětVymazat
  2. S touhle kosmetikou zkušenost nemámale líbí semi:))

    OdpovědětVymazat
  3. Vzorečky bych brala :D No jak jsem psala na blogu, obdivovala jsem jejich stánek na Interbeauty. Také mne zaujaly ceny, které jsou ve srovnání s Lushem poloviční. Těším se na recenze!

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé to vypadá kráááásně :)Už jdu koumat jestli mají v Manchesteru krámek :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mají, ale je to vcelku zruky :( Ale posílají jen asi za 110 Kč, tak asi něco vyzkouším, ty mýdla vypadají luxusně :-D

      Vymazat
    2. Jo, ale podle cen na netu jsem zjistila, že ceny jsou tady stejné, ne-li menší než v UK. Což fakt čumím!

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥