sobota 13. dubna 2013

F*king week & New in

Ahoj, jaký jste měly týden? Pro mě byl tento týden hodně nepovedený, kdyby to šlo, ráda bych jej vymazala z kalendáře, a pokračovala tak, jak už to bylo rozjeté. Shodla jsem se na tom i s některými přáteli, kteří to viděli podobně. Ale co je pozitivní, že už tady máme opravdické jaro, sluníčko na nám občas vykoukne, a u nás už konečně zmizla většina sněhu. Vzhledem k našemu "podhorskému" podnebí ještě něco zbylo, ale ve městě už je to čisté :-). Takže jsem už konečně tento týden mohla vytáhnout lodičky, a po zimě mě docela bolely druhý den lýtka. 
Co mě dostalo trochu do nálady včera bylo to, že byteček, který máme vyhlídnutý, na živo vypadá docela dobře, a do půl roku se asi budeme stěhovat. Dále jsem zjistila, že mám opravdu dobré přátele a přítele, to totiž člověk pozná jen v těch špatných chvílích. No dost bylo vykecávání, ne?
Koupila jsem si dvě nutné věci, za které jsem ani nedala hodně.

Jednou z nich je tento nosní balzám. Asi už se začínají projevovat všemožné alergie, a tenhle balzám se maže přímo do nosu, a docela ho protáhne. Rozhodně není k zahození, pro věčné "rýmaře" jako jsem já naprosto užitečná věc. Cena je 79Kč
A jako další kondicionér na vlasy od Alterry z Rossmanna. Je to jejich privátní značka přírodní kosmetiky stejně jako Alverde od DM. Jsem na něj docela zvědavá, co vykouzlí z vlasů, když stojí asi 50Kč.

A co vy? Měli jste lepší týden, nebo jste na tom podobně jako já? 


9 komentářů:

  1. Budeš dělat recenzi na ten kondicionér? Docela by mě zajímal =)

    OdpovědětVymazat
  2. Nosní balzám? Jakožto alergička a sennorýmařka to musím vyzkoušet!Dobrých přátel si važ :) Také jsem ráda, že se na ty své mohu spolehnout. A....týden jsem měla docela OK. Docela. Ale také žádná sláva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, myslím, že to je dobrá věc :-)

      Vymazat
  3. Tento kondicionér je skvělý. Kupuju si ho pravidelně a mám ho moc ráda. Ještě je skvělá i maska ze stejné řady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na masky na vlasy nemám trpělivost :D Ale na ten kondiš se těším. :-)

      Vymazat
    2. Já ji nanáším na stejně dlouhou dobu jako kondicionér, takž tak na 5min. max a stačí to. Vlasy jsou po ní krásně hebounké.

      Vymazat
  4. Ten nosní balzám mě zaujal nenávidím když mám suchý nos..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥