pátek 5. dubna 2013

Figs&Rouge - Lemon Berry

Další balzám na rty z rodinky Figs & Rouge. Můžu říct, že tyhle balzámky jsem si vážně oblíbila. Jejich balzámy jsou výživné, nelepí, jsou přírodní a navíc, ty plechovky jsou prostě bezvadné! Zakoupila jsem je na greenwave, moměntálně jsem je nenašla v nabídce. I když by tento balzám měla být novinka roku 2013. Ale věřím, že se ještě objeví ☺.
Složení je hodně podobné balzámu, který jsem ji představovala zde. Myslím, že všechny balzámy od Figs&Rouge mají podobné složení a liší se více méně vůněma.
Tenhle voní opravdu lehce citrónově, není to žádná výrazná a přeplácaná vůně. Což me ze začátku hrozně štvalo, protože jsem zvyklá na výrazné vůně od Lushe, a podobně. Ale časem jsem si tak nějak zvykla, a zjistila, že to vlastně není na závadu. Pro vůni mám parfém, tělové mléka a sprcháče, ne? Nemůžu být rozežraná. Každopádně třeba s balzámem Lip Lime od Lushe se vůbec nedá srovnávat. Je prostě lepší. Dobře se s ním zachází, rty hydratuje i v mrazech, a vydrží docela dlouho. Kafčo, sváču překosne hravě. A barvička je pěkná přirozená, není to úplně rudá, ale hezky tónuje rty do fialkového odstínu červené ☺.
Hodnocení: 9/10

Máte rádi balzámky Figs&Rouge? Máte nějakého favorita, který Vám tónuje rtíky?

There is another lip balm from family Figs&Rouge. I love their lip balms! These balms are moisturising, natural, pure and these little cans are simply the best! I bought it at the eshop greenwave, but now, they are not available, but it is news of the year 2013, so they will have them soon I think :-)
The structure of Figs&Rouge balms are mostly the same, their difference is only in fragnance.
This balm smell a little bit like lemon, but it's not the most significant fragnance, that I smell. It tint your lips into violet-red color ☺.

And what abour you? Do you like Figs&Rouge balms? Do you have some favourite tint balm?

5 komentářů:

  1. už jsem o nich četla, ale...mé nehty mně znemožňují pořídit si nertěnkovitý balzám :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti můžu jenom závidět, moje délka nehtů je tak mizivá, že tohle asi nikdy řešit nebudu :D

      Vymazat
  2. Tak ten vypadá pěkně a navíc ten obal...:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥