středa 17. dubna 2013

Bomb Cosmetics - Mint Choc Chip Cleansing Shower Butter

Dneska bych vám ráda předala své poznatky a dojmy z kosmetiky, kterou jsem nedávno objevila. Mint Choc Chip sprchové máslo od Bomb Cosmetics. S vůní tohoto másla jsem střelila do černého. Máta a čokoláda v jednom, to je něco pro mě. Jedinou nevýhodou této vůně je, že jsem od té doby, co ho doma mám, jsem si vzpomněla na Peprmintky od Orionu, koupila si postupně dva balíčky, a vždy je snědla na posezení sama, ani jsem se nerozdělila! Takže vůní hodně připomíná již zmiňované peprmintky a ve sprše moc hezky a docela dlouho voní.
Máslo slibuje, že se po něm člověk nemusí krémovat. Jo, v tomhle počasí už se to dá brát jako realita. Ale když byly mrazy, stejně to není ono. Ve sprše jde poznat, že je to fajn máslo, ale stejně mám pocit, že nějaké vyživující účinky potom vytřu do ručníku. Ale na druhou stranu, doopravdy nevysušuje.
Aplikace je hrozně příjemná, máslo se hezky ve vyhřáté sprše rozpouští na těle, a splachuje se snadno. Jediné, co by některým mohlo vadit je to, že prakticky nepění. Já v tom ale opět nevidím žádný větší problém.
Docela jsem si tohle máslo oblíbila, a myslím, že se do něj pustím i příště, jen třeba vyzkouším jinou vůni.
Hodnocení: 8/10 - nesplňuje hydrataci, jakou slibuje(možná kdybych se nechala vysušit pod obřím fénem, vypadalo by to jinak :-D)

Znáte tělová másla? Dělá je ještě nějaká jiná, solidní firma?

9 komentářů:

  1. Choc Chip :)...to zní jako drink ze Starbucksu :D..Jinak dobrá tělová másla dělá ještě Body Shop, dělá i různá dvojitá..a nebo mě ještě napadá, že některá od Baley nejsou špatná :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mi teda děláš chutě:D Jo, já jsem se sekla, chtěla jsem napsat, jestli ještě někdo vyrábí sprchová másla. Od Baley jsou něco zkoušela, a dalo se to, a s Body Shopem bohužel vůbec nemám zkušenosti.

      Vymazat
  2. A to tělový máslo je jen výživa pro pokožku nebo je to i jako sprcháč, že se s tím i umyješ? Hrozně mě to láká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě sprchové máslo do sprchy, takže na umývání :D Přijde mi to strašně fajn :-)

      Vymazat
  3. Jůů, tak to jdu vomrknout :) Ale je pravda, že tady v UK je to dražší cca o 10 Kč, fakt nespravedlivý :-D Lush je tady levnější, BC je zas dražší :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžete mít všechno :D Přej i nám, co tady hnijeme :D

      Vymazat
  4. Páni, tak to je doost zajímavý!! Sprchové máslo do sprchy!.D

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem zvědavá, co na to budu říkat já :) Těším se, až ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥