úterý 16. dubna 2013

Balea - Epilační voskové pásky na obličej a třísla

Zdravím všechny čtenářky!
Dneska jsem si vzala na paškál výrobek od privátní značky DM, Baley, a to voskové pásky por depilaci obličeje a citlivých míst. Při tak dlouhé zimě, jako byla tato se moje mini neviditelné chloupky proměnily na mini lehce viditelné chloupky, a hlavně mě štvalo, že když si dám make-up nebo BB, jdou vidět ještě trochu více. V létě tyto problémy díky sluníčku a jeho bělícím schopnostem odpadají. Rozhodla jsem se pro rázný krok, a koupila jsem si tyhle depilační proužky. Je to sice zábava pro sadisty, ale přece si nenechám narůst v důsledku holení větší a hustší knírek :-D.
Balení obsahuje 20 depilačních pásků, a 4 pečující ubrousky. Je to trochu nevyrovnané, ale pokud by člověk použil více pásků na citlivá místa, stoprocentně jeden ubrousek po depilaci stačí. Ubrousky mi přijdou jako docela vyhovující a dostačující péče.
S páskama jsem taky velice spokojená, vytrhnou na jeden pokus téměř všechno, a na druhý ten zbytek. Takže žádné zbytečné plýtvání. Co jsem četla v diskuzích, má lepší vlastnosti než Veet, ale s tím bohužel nemám zkušenosti. Cena se pohybuje okolo 90Kč(nebo méně, už si to moc nepamatuju), to taky není moc.
Hodnocení: 9/10

A co vy, máte problémy s nevzhlednými chloupky? Nebo jsem jenom já mužatka? :D Nějaké vhodné výrobky pro boj s nimi?

10 komentářů:

  1. Zajímavý, ale ta bolest!.D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám teď nad horním rtem kňoura :D nejsi v tom sama a zatim jsem to jen holila, ale už to budu muset vytrhat. Takže pokud jsou tyhle lepší než "vít":D tak jdu do nich, dík za tip =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, to jsem ráda, že nemám jen já zbytečně moc mužských hormonů :D

      Vymazat
  3. Já jsem pro méně bolestivé cesty :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem po epilaci s těmito pásky měla pod nosem sedřenou kůži tak, že jsem si pomalu nemohla ani otřít ksicht pleťovou vodou :/ Ale to bylo spíše moji nešikovností

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, to je škoda. Já si je nemůžu vynachválit:-)

      Vymazat
  5. Voskove pasky na knira rulez, ja se chystam psat o Veet :)

    OdpovědětVymazat
  6. já dávám přednost šikovnějším rukoum, takže chodím na kníra do salonu. Doma jsem to zkoušela jen jednou a zážitek tak úděsný (zbytky vosku jsem smívala ještě druhý den :-/ a výsledek tam směšný, že už bych si to sama nikdy nedělala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem hrozně líná v tomhle směru, než abych se objednala do salónu, radši se budu mučit :D

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥