středa 20. března 2013

Yves Rocher - řasenka Sexy Pulp

Ahoj! Dnes pro vás mám něco z dekorativní kosmetiky. Řasenka od Yves Rocher Sexy pulp. Tuto řasenku jsem dostala ke svému prvnímu nákupu za to, že jsem se stala členkou jejich klubu. No neberte to :-) Jak jde vidět na obrázku, řasenka má gumový kartáček s celkem hustýma štětinkama. Barva je černá, nevím, jestli mají na výběr ještě jiné barvy, ale já stejně nejsem fanoušek barevných řasenek :-) Já teda nemám problémy s hustotou řas, řasy jsou jednou s věcí, se kterou jsem na svém těle spokojená (a moc těch věcí není). Takže mi stačí, když řasenka umí řasy dobarvit, hlavně konečky řas, které mám světlé, a neslepit je všechny k sobě, abych nevypadala jako mrkací panna. Tahle řasenka to umí, hezky řasy díky hustotě svého kartáčku rozčeše. Večer se dobře odličuje, a přes den drží na očích, aniž by se drolila, nebo pouštěla "cucky". Jsem s ní spokojená, jediné, co mě docela udivilo, že ji používám asi dva měsíce, a už se mi zdá, jako kdyby vysychala. Takže za to strhávám body.
Hodnocení : 7/10



1 komentář:

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥