neděle 17. března 2013

Yves Rocher - krém na obličej Sebo Specific



Dnes zrecenzuji krém od Yves Rocher Sebo Specific Ultra Mat, pro smíšenou pokožku. Je to denní krém s docela šikovnými hydratačními účinky. Dávala jsem si jej každé ráno pod make-up, dokud jsem si nepořídila make-up s hydratací, takže teď jej používám jen když si nedávám make-up. Jeho účinky se projevují následovně. Hydratuje, pleť se po něm neleskne a možná bych mu mohla přičíst i lehké antiseptické účinky, tzn. netvoří se mi po něm na obličeji tolik mých červených nepřátel, kteří se mě od puberty ještě nepustili. Na velké mrazy se moc nehodí, používám jej až od plusových hodnot na teploměru. V létě bude perfektní. Netvoří na obličeji takovou tu "masku", to jsem prubla hned, nesnáším, když si namažu obličej, jdu si zacvičit, a cítím jak mi krém ucpal póry a pot se nemůže protlačit ven. Jeho vůně mi hrozně připomíná okurku, i když jsem ji ve složení myslím nenašla.
Hodnocení: 9/10

There is a review to Yves Rocher Sebo Specific Ultra Mat facial cream for mixed skin. It's a day cream. I was used to put it under my make-up, but now I use make-up with moisturising effect. This cream hydrate your skin perfectly, face it isn't like a big mirror when you use it. And it has a little bit of antiseptic effect, so I don't have too much red enemies on my face. It isn't as good for cold weather, I use it only if it's about zero and more. It smells like cucumber.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥