pátek 29. března 2013

Saloos - bio Karité balzám Atopikderm

Na značku Saloos jsem narazila už hodně dávno, když jsem u tety viděla záplavu kelímků od bambuckého másla, do kterého snad ty svoje děti namáčela (chudáci atopáci).

Proto, když jsem se od kožního lékaře dozvěděla, že mám prý lupénku (já na pověry nevěřím, prostě to je ekzém :D), vyhodila jsem recept s předepsanou kortikoidovou mastí do koše, a šla hledat na netu informace, který z krémů od Saloosu bude asi nejlepší. Zaujal mě Atopikderm, byl to zásah do černého. Po týdnu mazání zmizelo svědění, po dvou týdnech se přestaly objevovat šupinky, a po dvou měsících fleky zmizely úplně. Přes léto, i když jsem si už balzámem lokty nemazala, se fleky neobjevily. Prý sluníčko pomáhá s hojením podobných problémů. Na zimu se zase objevil, a atopikderm "lupénku" zase vymazal.


Saloos vyrábí BIO produkty, a stejně tomu je i tohoto balzámu. Vůní mi připomíná směs bylinek, kterou mi babička vařila, když jsem mívala jako malá rýmu, na "šňupání" páry pod ručníkem. Takže mi evokuje vzpomínky z dětství, když jsem nemusela do školky nebo do školy, a mohla jsem z gramofonu poslouchat Spejbla a Hurvínka (ne, nejsem ještě tak stará, abych pamatovala všechno, jen mí prarodiče prostě měli zachovalý gramofon :D). Jedná se o čisté bambucké máslo s dalšími vzácnými oleji. Perfektně se hodí i na ztvrdlé lokty, a přesušené ruce.

 Konzistence balzámu je dobře mazatelná, a vydrží i přes rok, pokud do něj nesaháte špinavýma packama, jinak se může zkazit i během 3 měsíců. Určitě si pořídím znovu, jen možná zkusím jinou "příchuť", protože jejich škála je snad nepřeberná, a lákají mě všechny. (EDIT: Ano, vzykoušela jsem více příchutí, a s oním ekzémem si neporadí žádný s karité tak dobře jako atopikderm)

Hodnocení: 10/10

EDIT 16.5.2015: I po dvou letech je to moje jednička na ekzém, nic s ním nezatočí tak dobře jako atopikderm!

8 komentářů:

  1. Tý jo, asi ho teda vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  2. Já četla, že na lupenku je super konopí a čím je ho v mastičce víc tím líp :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to mi taky pomáhá :-) Mám domací mastičky taky s bambuckým máslem :-)

      Vymazat
  3. príde mi to ako hojivý zázrak do oriflamu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Od Saloos jsem si teď koupila ricinový olej.. Ta značka mi přijde moc sympatická :) (hlavně, všude čtu chválu)
    Jinak klobouk dolu, že se snažíš vyhnout se kortikosteroidům.. je to docela svinstvo :(

    A mimochodem, zvu tě na giveaway :)
    http://www.lore-madalena.blogspot.cz/2013/03/prvni-rok-zivota-tohoto-blogu-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O ricinovém oleji jsem taky hodně slyšela, samozřejmě samé pozitiva.
      Děkuji za pozvánku, určitě mrknu :-)

      Vymazat
  5. Od Saloosu používám čisté bambucké máslo když mám extra suchý obličej. Na rukou mám atopický a i když mám doma kortikoidovou mastičku, tak se jí snažím vyhnout a raději mažu různými krémy. Tento od Saloosu nejspíš vyzkouším. Kéžby mi to pomohlo jako tobě.

    OdpovědětVymazat
  6. Saloos je jedna z mých nejmilejších značek, dělají skvělé produkty v úžasné kvalitě za super ceny :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥