středa 27. března 2013

Post z kavárny :-)

Dobré ráno si představuji tak, jako to dnešní, pokud už musím fo školy, mám ráda, když mám chvíli čas, a můžu si sednout do své oblíbené kavárny. I když si musím vytáhnout učení, ráda si u toho vypiju dobrou kávu:-) .Dnes, i když píšu první ze zápočtových testů, je to přesně to ráno, kdy jsem dobře naladěná.
I když už se têším na jaro, tak mě nerozhodila "tuna" napadnutého sněhu. Ani to, že jsem si ráno vyfoukala vlasy, a venku se mi zase zvlnily, díky sněhu.
Máte taky nějaký recept, jak si dobře nastartovat den? Kdy vás nerozhodí skoro nic?
Mějte krásný den, já ho budu mít, at' se bude dít cokoliv :-)

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, já jsem si říkala, že moje kecy nikoho nebudou zajímat:-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥