pondělí 18. března 2013

Lush - Northern Lights

Northern Lights - mýdlo z loňské Vánoční limitky Lushe. Barvu má opravdu jedovatou, v poslední době docelá módní vyřvanou žlutou. Máme doma bílou mýdelničku, a bojím se, že ji už nikdy nevydrhnu tak, aby byla úplně bílá, takže je teď lehce nažloutlá. Jak voní? Voní typicky záchodově. Je to citrusová vůně, kterou člověk najde skoro u všech záchodových čističů. Moc mě tohle mýdlo nenadchlo, znovu bych si jej určitě nepořídila. A navíc mi lehce vysušovalo packy, takže ne. Kdyby ale náhodou někoho zaujalo, mám doma ještě odkrojený a nepoužitý kousek, ráda se jej zbavím :-)
Hodnocení: 3/10


Nothern Lights - Limited edition lush of Xmas 2012. It has really yellow color. It smells like lemon. But I don't like much this kind of smells, it reminds me the smell of toilet detergent. I will not buy this soap again.

3 komentáře:

  1. Já ho letos v krámku očuchávala asi 4x, protože sem všude četla jak je to svěží citrusová vůně, ale já taky vždycky cítila akorát záchodový čistič :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥