čtvrtek 28. března 2013

Lush - mýdlo Lust

Z krájených mýdel si vždycky odkrojím kousek, který dám do mýdelničky k umyvadlu vedle některého z obyčejných mýdel, kterými si ruce myjou ostatní členové rodiny. Jinak tomu ani nebylo u mýdla Lust. Jenže jsem dva dny byla skoro celé ve škole, všimla jsemsi zajímavé věci, že ubyla skoro polovina mýdla. Skoro to vypadá, že máme doma mýdlového šotka! Ale šotek se prozradil sám. Za prvé, mu voněly moc hezky ruce, a za druhé, chce po mě, abych koupila Lustu více. No bohužel nejsem kouzelník, Lush tohle mýdlo vyřadil ze své stálé nabídky, ale možná, že nám jej dodají v některé z retro edic :-)
Ale zpět k mýdlu. Jak jsem již zmínila, dlouho voní z rukou. Je hezky krémové, svítivě růžové, a hlavně smyslné. Pro milovníky jasmínu idealní kombinace vyživených rukou a úžasné vůně tohoto smyslného keře.
Hodnocení: 10/10




7 komentářů:

  1. nechceš pridávať recenzie na niečo iné ako od lushu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moje oblíbená značka, asi se jí jen tak nezbavíš.:-) Ale přidávám i jiné značky:-)

      Vymazat
  2. Taky mám moc ráda Lush:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozdvánku, určitě mrknu :-)

      Vymazat
  3. Takovej zlodějíček :D ale ani se mu nedivím :) pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  4. musi vonat nadherne!

    Inak ak ťa trápia vyrážky dnes príspevok o najlepšom make-upe,ktorý lieči ale aj prekrýva, tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/recenzia-sebium-al-korektor-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
  5. Já se musím přiznat,že mi voněl jen za sucha a to hodně, ale pak když sem si s ním myla ruce, tak nějak zesmrádnul nebo co :-D Naštěstí sem měla od tebe jen kousek a byl hned pryč :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥