středa 13. března 2013

Lush - Lip Lime

Ahoj, dneska bych vám ráda představila produkt z letošního lednového retra v UK. Je to balzám na rty Lip Lime. Strašně moc jsem se na něj těšila, jelikož obsahuje bambucké máslo a výživné oleje. Je to balzám tužší konzistence, no přijde mi hodně jako surové bambucké máslo. Voněl úchvatně citrusově po limetkách, a zase ho můžu přirovnat k nějakému lízátku, tuším že to bylo coca-colové chupa chups☺. Ale účinek na rty se mi moc nezamlouvá. Musí se po něm dlouho přejíždět teplým prstem, a na rtech byl takový hodně "tekutý". A už vůbec rty nevyživoval. Spíše se mi zdá, jako by vysušoval. Bylo to pro mě hrozné zklamání, takže jsem jej poslala dál.
Hodnocení: 3/10 (a to jenom za tu úžasnou vůni)

Hello! Today, I wanna introduce you product of January's UK retro, lip balm Lip Lime. It's made from shea butter and another nutrient oils. It's solid balm, and for me it's solid too much, looks like raw shea butter. It smells like citrus, mostly limes(I recognize in it some coca-cola lollipop from chupa chups☺). But for my lips it isn't good. You need warm fingers, and it takes long, before the balm is in your finger. I felt, that it little dries my lips.
And what about you? Do you have any experience with this or other Lush's balms?

1 komentář:

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥