středa 20. března 2013

Lush - Curly Wurly


Slibovaná recenze na můj nejoblíbenější Lush šampón je tady! Curly Wurly☺. Tohoto šampónu už mám druhý kelímek, takže už si na něj moje vlasy hodně zvykly a je tedy co recenzovat. Obsahuje vejce, spoustu másel a hlavně kokos, který jsem si poslední dobou oblíbila. Je určen tedy hlavně pro kudrnaté vlasy. Já, se svými vlnitými vlasy, na něj pěju samou chválu. Vlasy dostatečně vyživuje, a dodává jim lesk. A podporuje vlnění, to musím taky uznat. Aplikace je poněkud složitější, pokud jste zvyklí na klasické tekuté šampóny. Ale po čase se s ním člověk naučí zacházet, a kelímek vydrží něco okolo roku, což si myslím, že není tak moc, při ceně kterou za něj obětujete. Při vyčesávání s ním nemám problémy, občas mi tam nějaký kokos zůstane (ale tangle teezer si s ním poradí). Takže všem vřele doporučuji vyzkoušet☺.
Hodocení: 10/10
Review to my favourite shampoo Curly Wurly is here! It's my second pot, so my hair love this shampoo. It contains coconut and a lots of butters. It's for curly hair, but my wavy hair like it too. My hair are shiny and good nourished. Aplication to your hair is not the simpliest, but if you used to this texture, pot sufficient for almost year. I recomend it to you, it's the best shampoo!

7 komentářů:

  1. waw, ja s touto kozmetikou nemam ziadnu skusenosť, ale vyzera to byť dobré :)
    Ked čítam zlozenie tak vlasy musia byt naozaj krásne lesklé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ještě od Lush neměla ani jeden výrobek! Stydím se :D Já kudrnaté vlasy nemám, ale zaujal mne ten kokos :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš se za co stydět :-) Ale určitě to stojí za to vyzkoušet. :-)

      Vymazat
  3. Tobe vydrzel rok? Tak to mne tak pul :D Nicmene bohuzel pro me byl tento sampon velkym zklamanim. Hrozne mi vlasy vysusoval a tarka nesly rozcesavat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ale chvíli mi trvalo, než jsem se naučila s ním zacházet :-) To je škoda, že ti nesedl, já jsem z něj vážně nadšená.

      Vymazat
  4. No já se přiznám, že sem děěěěěsně ovlivnitelná, tak sem si ho koupila taky :-D Cítím z něj jablka - ale taková ta už jetá trošku :-D Kokos ani vanilku teda necítím vůbec. A když pak použiju kondicionér American Cream, tak si musím dát něco sladkýho, protože moje vlasy voní jako štrůdl nebo něco takového a hrozně mě honí mlsná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥