neděle 3. března 2013

Lush - balistik Cinders

Tak bych se chtěla podělit o svoji první zkušenost s balistikem. Jaktože první? Nejsem zrovna milovník vany, nemám prostě tolik času, abych se mohla koupat každý den, proto mám radši sprchu, kterou každý den prolétnu ☺. Ale když měli po Vánocích v Lushi slevu, řekla jsem si, že to zkusím. Koupila jsem Cinders. Líbilo se mi, že by mohl ve vaně  praskat jako dřevo v krbu. Po vhození do vody jsem nic neslyšela, tak jsem vklouzla do vany, a najednou něco začalo lupat. Opravdu, bylo to jako praskací prášek v lízátkách (Pamatujete na ty lízátka ve tvaru nohy,s příchutí koly, s praskacím práškem?). Bylo to celkem milé, ale to bylo tak všechno, co se mi na koupeli líbilo. Balistik na suchu voní podobně jako skořice, a taková ta typická Lushí vánoční vůně (např. jako three golden rings). Ale po vhození do vody se vůně někam vypařila, voda byla akorát žlutá a nevyživovala. No, možná zkusím ještě nějaký balistik, ale spíše půjdu do nějaké klasiky, jako je Twilight. Pěny jsou pro mě každopádně využitelnější a přijatelnější☺.
Hodnocení: 3/10

I would like share my opinion to my first balistic. Why I didn't have anyone? Just because I don't have enough time to have a bath every day. But after Xmas, Lush had big sales, I had bought Cinders. They promise, that it will be crack like wood in fire. I heard nothing, when I put it into bath. But when I was at bath, balistic started cracking. It was like a lolipops, which I had, when I was a child. It was pretty nice, but water in bath didn't smell at all. When is the balistic dry, it smells like cinnamon, the typical Lush Xmas smell. Maybe, I will try balistic Twilight, but for me are better bubble bars ☺.

8 komentářů:

  1. podľa mňa je toto taká trošku dosť blbosť...

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, zrovna Cinders za nic nestojí... Twilight je ale jiné kafe :) I tak mám ale taky radši pěny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dám ještě šanci Twilight, pokud mě sklame, aspoň nebudu utrácet:-)

      Vymazat
  3. Mně hlavně balistiky připadají strašně předražený, podobný koule si kupuju v malým krámku s kosmetikou za 15 korun ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude asi nějaký místní krámek, co? Žádný síťový prodej:-)

      Vymazat
  4. To já milovnice vany jsem, a velká, ale taky toho času nemám nazbyt.Taky musím nějakou balistiku vyzkoušet až budou mít slevičky :)

    OdpovědětVymazat
  5. To já vanu zbožnuju. I když je fakt, že když jsem byla malá koupala jsem se každý den, ted se většinou sprchuju a vanu si o to víc užívám.
    Jinak u mě na blogu právě probíhá soutěž a ráda bych tě pozvala blogspot.cz/2013/03/soutez.html#comment-form a potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥