úterý 26. března 2013

Figs&Rouge krém na ruce a balzám na rty


Design tohoto krému je skvělý, hrozně se mi líbí pomerančo-hodiny na obalu, a vršek, který připomíná vršek od kanagonu :-D. No prostě parádní. Ale svým způsobem mě zklamal. Pořídila jsem si ho ve vůni pomeranč a káva, ale voní jen jako pomeranč, a to docela slabě. Ještě tam cítím nějakou složku, kterou nedokážu identifikovat. No škoda. A jeho výživa rukou není taky ideální. Při mazání na ruce mi přijde, že tam je hodně vody, jako kdyby ten krém byl už zkažený, a oddělila se mastná složka od vody (ale krém vypadá úplně v pořádku).  Ale tohle je prostě jeho konzistence. Plus je, že se hodně rychle vsakuje, což je paráda a nezanechává mastný film. Ovšem, asi po 15 minutách mi přijde, jako bych se vůbec nemazala, a to sedím doma v pokoji, o mrazu ani nemluvím. Za mě docela velké zklamání, a krém odkládám na léto. Třeba se mi více zalíbí.

Hodnocení: 4/10


Balzámek na rty ve stejném provedení jako krém na ruce, a se stejnou vůní. Chtěla jsem mít soupravičku:-). Vůně je podobná jako u krému na ruce, možná ještě o něco málo výraznější. Ale tu kávu tam prostě najít nemůžu. Je to balzámek se shimmerem, takže má v sobě pidi třpytečky. anáčí se přímo z tuby, takže je to první balzám na rty od Figs&Rouge, kteří nemají rádi sahání do plechovky špinavýma rukama :-). Vydrží na rtech docela dlouho, a i v třeskutých mrazech vyživí vaše rtíky. Překonal se mnou nějakou menší svačinku, ranní kávu v kavárně, zhruba tak dvě až tři hodiny.
Celkově jsem s tímto balzámem spokojená, až na to, že nevoní nějak extra, je příjemný, a na rtech vypadá hezky.

Hodnocení: 8\10

5 komentářů:

  1. Mě v nabídce zaujal takový podobný ale růžový, jenomže mě se ta plechovka líbí a ono to zase je jenom v tubičce.

    OdpovědětVymazat
  2. ale balzám vyzerá byť fájn :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥