neděle 31. března 2013

Alverde - Color & Care Foundation 4in1

V poslední době se roztrhnul pytel s BB krémy. Nechápala jsem, co na tom všichni vidí, ale v zimě používám make-up(moje pleť bez sluníčka vyloženě trpí a pupínkuje se), a tozhodla jsem se je vyzkoušet taky. Chodila jsem po drogérkách, a vybírala, který by mohl být fajn. No nakonec jsem si koupila tuto věcičku od Alverde. Je fajn, že i přírodní kosmetika má něco jako BB. Oficiální název je Color & Care Foundation, ale měl by pleť hydratovat, a zároveň krýt nedokonalosti.
Viděla jsem je u nás pouze v jednom odstínu, ale to mi naprosto vyhovuje, je to asi úplně nejsvětlejší odstín, který je. Nevím, jestli je univerzální i na tmavší pleť, to bohužel nedokážu se svou sněhurkovskou pletí posoudit.
Ze začátku jsem z něj byla celkem vykulená. I když jsem věděla, že nepotřebuje podklad, jako je krém, stejně jsem se namazala, a pak až nanášela tento "make-up". Ale to se mu nelíbilo a dělal žmolky. Na druhý pokus jsem si trošku dala do dlaně, a k tomu trošku krému a smíchala. A hele, ono se to povedlo! Kryje docela slušně, pleť už potom nepotřebuji pudrovat. A výdrž? Světe div se, půl dne vydržel skvěle, potom už se začaly na pleti ukazovat nedostatky, ale kdybych nebyla lenivá a chtělo se mi mazat více než jednou denně, bylo by to perfektní. Teď, když už nejsou takové mrazy, tak už jej ani nemíchám s krémem. Měl by být i lehce antibakteriální, ale to nějak nemůžu posoudit, v zimě si pupínky dělají co chcou.
Myslím si, že v tomhle případě platí, za málo peněz, hodně muziky. Stojí 99Kč za 30ml, což se určitě nedá porovnávat s BB krémy, protože za tuhle cenu pořídíte jen ty nejlevnější. A pro mě velké plus, že je přírodní.  Dávkování pumpičkou je ideální.
Hodnocení: 9/10
A co vy, jaký je váš oblíbený BB krém? Nebo jste pro klasické make-upy?

7 komentářů:

  1. Za stovku na mě působí dost dobře :)Sice chci šetřit, ale tohle mi přijde jako něco, co bych měla vyzkoušet. Jinak já mám naopak přes zimu pleť lepší. Z toho důvodu mi teď BB vyhovuje více než klasický make-up. POužívám Misshu Perfect Cover. Zpočátku jsem s ním moc spokojena nebyla, ale teď, v kombinaci s dobrým pudrem, mi přijde super, V teplejších měsících rozhodně make-up. Pleť mi s ním vydrží déle matnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se právě bála objednávat cokoliv z netu, jelikož mi málo co sedí, a s většinou přípravků vypadám, jako kdybych vylezla nepovedeně ze solárka :-) Ale Missha mě delší dobu láká :-)

      Vymazat
    2. Já se taky bála, tak jsem si na plumfooleryshop.cz objednala jen vzorečky Misshy, zatím jsem použila 1x signature a byla jsem příjemně překvapená :)

      Vymazat
  2. hmm, som nevedela že aj alverde má BB! vyskúšam ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám pleť v pohodě, ale občas si dám make-up-na jednocení.Opravdový BB jsem zatím neměla, ale tahle věcička vypadá slušně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥