sobota 23. února 2013

Yves Rocher, balzám na rty - Repair

Ahoj! Dnešní produkt je můj oblíbený. Je to balzám na rty, který obsahuje bambucké máslo. Měl by být, jak už název vypovídá, regenerační. Voní jako moje nedělní kakao, vážně super. A účinky? Myslím si, že splňuje všechno, co by měl balzám na rty dělat. Rty dobře hydratuje, na rtech nelepí a nedělá bílou mapu. Mám ho poprvé, a určitě si jej ještě koupím.
Znáte to taky? Dáte vašemu milému pusu, a on se otřepe, a zašklebí, proč máte zase "slizké" rty. Pokud to není pouze můj problém, jsem ráda. Tak když mám tento balzám a může být celkem čerstvě natřený, tak to nepozná! Hurá, tenhle jsem hledala! Jen vás nesmí načapat, jak ho na sebe patlete ☺. Takže pro ty, kdo mají stejný problém jako já, přítele-balzámo-nenávistce, tohle je ten pravý pro vás.
Hodnocení:10/10

Hello! Today's product is my favourite. It's a lip balm, with contains shea butter. It should be restorative and regenerative. It smells like my Sunday cocoa, it's really nice. And it can do everything, what should lip balm can. Hydrate your lips, not glue, and you don't have any white things on your mouth. I will buy it again.
Do you know that? You kiss your honey, and he asks you, why you have so slippery lips. And this is lip balm don't do that. My honey doesn't recognise it, when I have it on my lips! If you have at home boyfriend lip-balm-hater, this is the right one lip balm for you☺.

8 komentářů:

  1. Kdysi jsem měla myslím tento balzám s hroznem a nebyl špatný. Ale mnohem raději mám kalíškové Figs and Rouge a tyčinkové Korres.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po Figs& Rouge se můžu utlouct! Ale můžu je používat jen pokud nejsem s přítelem :D Tento balzám, s hroznem je v giveaway někde níže :-)

      Vymazat
  2. ten musí byť fajn ;) brala by osm :)


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkná recenze, možná se po něm podívám, kolik asi tak stojí? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Tuším, že se pohybuje okolo 79Kč, pokud na něj ještě není akce 2 za 99,-.

      Vymazat
  4. mám ho, je celkom fajn, ale mám pocit, že tá hydratácia nie je až taká skvelá, ako by som ja chcela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi se zdá dostačující, ale každý máme jiné potřeby:-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥