středa 6. února 2013

Sebo specific - čistící pleťová voda 2v1

Ahoj! Dneska tu mám recenzi na pleťovou vodu od Yves Rocher Sebo specific. Je určena pro problematickou pleť. Takže mastná, s pupínky asi tak nějak. Nesnáším, když se mi objeví na obličeji ty červené zlé věci! Je to pleťová voda s alkoholem a výtažky ze šišáků. (Netuším co to je!) Mám ráda vody bez alkoholu, nejsou na pleť tak agresivní, ale chtěla jsem vyzkoušet tuhle s alkoholem, co to se mnou udělá.(Dobře, přiznávám se, nepodívala jsem se na složení :-D, ale na mou obhajobu, bez alkoholu tuhle vodu nemají, což už jsem si zjistila :-D) A co teda umí? Odličovat zvládne dobře a pleť hezky vyčistí. Krém je po ní ovšem nutností. Používám po ní krém stejné značky a edice, a perfektně si s ní rozumí (o krému zase příště).
Hodnocení: 8/10 (fakt by tam ten alkohol nemusel být, štípe mě v očích :-D, ale to je moje vina)
Hello! Today I wrote a review to Yves Rocher Sebo specific facial lotion 2in1. It' s for problematic or mixed skin. I hate that annoying bad red things on my face! It's lotion with alcohol and skullcap.(I don't know what is it!) I like lotion without alcohol, but I wanted to try this one.(Ok, I confess, I did't look at the ingredients, anyway, they don't have lotion without alcohol :-)) What is it can? It handle put my make-up down, and clear my face. But I need a moisturiser. I use the Yves Rocher moisturiser from that same edition, and it's good enough.(About moisturiser next time..)

1 komentář:

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥