středa 13. února 2013

Předčasná odměna

Tak jsem tu jen na skok, pochlubit se, jak jsem se odměnila za ještě nedokončené zkouškové. Takže to v pátek musím udělat! Jsou to balzámky Figs&Rouge a k nim krém na ruce. Na recenze si chvíli musíte počkat, musím je pořádně prubnout, ale jestli jsem vás alespoň trochu nalákala, na Greenwave teď mají na ně akci 1 + druhý za 1/2 ceny. A za co že jsem utrácela?


Tady máme krém na ruce a jeho menšího bráchu balzám na rty, který by měl být i leskem. Oba dva mají stejnou vůni pomeranče a kávy.

Citrónová vůně a bobulová barvička :-)

A jako poslední vanilkovo-pomerančový balzámek. Všechno jsou to novinky loňského a letošního roku :-) Zbožňuju tyhle malé plechovky!

15 komentářů:

  1. Káva s pomerančem, to může být zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
  2. fakt zaujímavá vôňa to musí byť ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Neviem si ani predstaviť ako to asi môže voňať :) ale ten vanilkovo pomarančový balzam vyzerá úúúúúúúžasne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Voní to fakt zajímavě, převládá však pomeranč :-) A vanilkovo pomerančový je teda slaďoučký :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé, ty balzámky vypadají dokonale, já chci taky :) Ale když si je hodím do košíku, tak se mi 50% z toho jednoho neodečte :/ To musím zadat nějaký kód nebo kde je háček? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi se to taky neodečetlo, dokonce ani na "faktuře" v příchozím mailu nic, ale když mi přišla sms, že mi poslali balíček, tak tam byla uvedena slevněná cena:-) .Taky jsem na to hleděla a připravovala si už plnou částku:-)

      Vymazat
    2. Pardon, zlevněná:-) :-) :-)

      Vymazat
    3. Aha, takže sis to nechala poslat na dobírku? Funguje ta akce jen na balzám+balzám nebo i balzám+krém? Stavila bych se pro to pak osobně asi...

      Vymazat
    4. Jo, já to měla na dobírku.Funguje to i na balzám a krém:-) Ale odečwtli mi 50% vždycky z toho levnějšího produktu:-) No v tom máš výhodu, že ušetříš kilo no poštovném:-) A ty balzámky jsou fakt super!

      Vymazat
    5. Hele jako seš fakt děsná, kdyby si to sem nedávala, tak bych nebyla lehčí o 3 stovky :DDD Teda to budu až v pondělí :) Chci si koupit krém na ruce Cherry Vanilla a pak jeden z balzámků, co sis objednala, který mi doporučíš?

      Vymazat
    6. :D:D:D No tady tyhle vyfocené! Taky jsem u nich nechala pěknou pálku :D Co jsem z těchto zkoušela je hrozně fajn ten v tubičce, a Vanilla Orange. Ten barevný Lemon berry moc nevoní.

      Vymazat
  6. Já měla na ten Lemon Berry spadeno :/ Tak asi půjdu do Vanilla Orange :) Díky :) A už tě nechám být, uč se uč, ať to zítra dáš!!!! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Hmmmm, tak už mám objednáno za 724 Kč :-D Ale až si pro to půjdu, tak doufám, že mi opravdu odečtou 50% z těch dvou balzámů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ti je odečtou, to se neboj.:-)

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥