pondělí 18. února 2013

Manufaktura - Vinný krém na ruce

Tak dneska tu mám k zrecenzování vinný krém na ruce od Manufaktury. Což je česká firma, která vyrábí přírodní kosmetiku (vesměs). Tenhle krém, jsem si zkoušela při otevření jejich prodejny u nás, a pamatuju si, že jsem si potom celé nákupy čuchala k rukám. Nevěděla jsem, který krém, z jejich nabídky to byl, tak jsem to musela v obchodě pořádně očuchat všechno☺. Nakonec jsem se k němu dostala.
A jaký je? Voní fakt skvěle, to se musí nechat. Obsahuje bambucké máslo a hroznový olej. Ruce vyživuje docela dobře. Já jsem s ním spokojená i teďka v zimě, ale myslím si, že ne každému by stačil. Není z těch nejmastnějších, ale zase se skvěle vsakuje. Je vhodný i k počítači i do školy, aby mi neklouzala propiska z prstů. A vůni na ruce cítím dlouho. Tenhle krém u mě není naposledy ☺
Hodnocení : 10/10

Today, I wanna make a review to wine hand cream from Manufaktura. It's Czech company, which makes organic cosmetics. I have tried this cream, when they opened their shop in our city, and I remember, that I have been sniffing my hand all afternoon. I didn't know, what is name of this cream, but finally, I found it.
This cream is for supple and soft skin, and it smells sooo good. It contains shea butter and grape oil. It nourishes your skin quite good. I like it also now, in the winter, but I think, that some people could have trouble with it. It's good both, for home and for school. And it smells for a long time. I think, I will buy it again ☺.

7 komentářů:

  1. bambucké máslo keď tam je...♥♥


    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To voní jako víno?To je dobrý.
    Krémy, které nejsou extra mastný jsou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní, ale spíše jako kuličkové víno, než lahvové :D To jsem tam taky mohla napsat:D

      Vymazat
  3. Já mám manufakturu moc ráda! :) Máme od nich hodně mýdel, věcí do koupele, ale i krémy a nějaké tělové věci. Mám strašně ráda bambucké máslo, údajně nemá žádou vůni, ale co jsem čuchala, většinou jsou parfémované u všech výrobců stejně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, jen máslo, které se prodává pro výrobu krémů(u Hádka atd..)je doopravdy neparfémované a bez zápachu.

      Vymazat
  4. byla jsem přesvědčená že Manufaktura je přírodní kosmetika, tak jsem tam vyrazila na sprchové gely, ale jelikož jsem ve všech našla sulfáty, asi si tam nikdy nic nekoupím :D .. tohle mě odradilo :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že jsem si to myslela taky, ale nikde to vlastně nepíšou. Jen to, že jsou jejich výrobky vyráběny z přírodních surovin, ale taky mě to zklamalo.

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥