středa 27. února 2013

Lush - Mr.Punch

Ahoj, dnes zrecenzuji mýdlo z Vánoční limitky 2012. Mr. Punch je úžasně voňavé mýdlo. Kdo si jej nekoupil, měl by litovat☺. Voní přesně jako můj oblíbený Vánoční punč, který si děláme doma, jen z něj nebolí hlava. Samozřejmě, já jsem dostala kousek, kde není ani sušené bobule (tuším, že by tam měly být bobule z jalovce), a ani ty barevné kousky. Voní opravdu svěže, cítím z něj bobulové víno a skvěle mi sedí k mému krému na ruce z Manufaktury. Mýdlo nevysušuje (já si s ním myju pouze ruce,takže nevím, co dělá na těle), a nevyživuje. Dalo by se říct, klasické Lushí mýdlo. Vůně jde z rukou dlouho cítít. Podobnost se sprcháčem Ponche téměř nulová, ale taky originální a neotřelá.
Hodnocení: 8/10

Hi! Today, I wanna make a review to Xmas limited edition 2012 Mr. Punch. It's really great smell. If you didn't buy it, you would be regret☺. The smell is very as my favourite Xmas punch, which I do every year at home with one exception, your head don't crash after it. I have this piece without juniper berries, and without colorful pieces of course. It smells fresh, and  it is great with my Manufaktura hand cream. The soap don't dry out my skin, and don't nourish. Your hands smell long time after washing. It isn't same asi shower gel Ponche, it's completely different and original smell.

2 komentáře:

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥