pátek 25. ledna 2013

Lush - Ponche

Jako první článek bych ráda zrecenzovala limitovaný sprcháček Ponche, který byl jako novinka uveden k Vánocům 2012. Je to velice ovocná svěží vůně, kterou jsem si zamilovala na první "počuch". Určitě v něm jde nejvíce cítit pomeranč se skořicí, a hned za tím minimálně štiplavá vůně tequily. V lahvičce nejde vůně tolik cítit jako ve sprše a po sprše. Koupelna byla celá provoněná a na těle se vůně taky udrží celkem dlouho. Jeho výhodou je, že nevysušuje, ale na druhou stranu, není ani výživný. Sice mi tato vůně spíše pasuje k létu, ale já na to moc nehraju, takže pro toho, kdo to taky neřeší, klidně celoroční akce ☺.
Hodnocení: 9/10 - A jen to proto, že nevyživuje.
A co vy, máte rádi kosmetiku Ponche? Nebo obecně kosmetiku LUSH?
[zdroj: lush.co.uk]

At first, I would like to make a review to limited edition shower gel Ponche, which was introduced as a news at Christmas 2012. It' a very fresh fruity smell, I was inlove in it at the first sight. The main smell is orange and cinnamon, and behind it little bit of tequilla. The most intensive smell is in shower and after. My bathroom smell a long after shower and my body too. It's a kind of summer smell ☺.

And what about you? Do you like Ponche or in general LUSH cosmetics?

2 komentáře:

  1. Moje první "Lush" Vánoce a hned jsem se do spousty věcí zamilovala, ale Ponche zatím vítězí :) Ha, našla jsem první chybu (very fresh fRuity smell) :D jinak snad dobrý! Za to, že to píšeš i v ájině jsem ti vděčná, potřebuju si ji cvičit :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to! Dostáváš malé bezvýznamné plus! :D Hned to jdu opravit!

      Vymazat

Děkuji moc za příspěvek a těším se na Tvou další návštěvu! ♥